Zamawiający:
Urząd Gminy Kleszczewo
Tytuł przetargu:
Wykonanie oświetlenia drogowego w miejscowości: Tulce - ul. Leśna.
CPV:
Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 60.000 euro
Warunki:
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Dokumenty wymagane:
1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
3) oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 i 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ.
4) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 3do SIWZ).
5) Wypełniony i podpisany "Kosztorys ofertowy " - (zał. nr 2.do SIWZ).
6) Zaparafowany wzór umowy - każda zapisana strona, (zał. nr 6 SIWZ), jako akceptacja warunków w niej zawartych.
7) Ubezpieczenie
8) Referencje
2.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedni, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.Dodatkowe dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej
1) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie lub zobowiązanie do jej zawarcia w przypadku wyboru ich oferty.
2) Oferta winna zawierać wymienione wcześniej wymagane dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie .
4. Inne dokumenty:
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji).
2. Kosztorys ofertowy ( przygotowany w oparciu o przedmiar robót zał. nr 2 do s.i.w.z.).
3. Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy (załącznik nr 4 do specyfikacji).
4. Podpisane ogólne warunki umowy (załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji).
5. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert).
6. Wypełniony załącznik nr 5 - Doświadczenie Wykonawcy + dołączone listy
referencyjne min. 3 szt.
7. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej roboty na które Wykonawca deklaruje się wykonać.
8. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa
5.Warunki i wymagania szczególne:
a) Wykonawca udzieli gwarancji na roboty budowlane na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego a na dostarczane urządzenia zgodnie z gwarancją producenta
b) Wykonawca musi istnieć na rynku minimum 5 lat w branży związanej z przedmiotem zamówienia, okres ten musi wynikać ze złożonych dokumentów .
c) Wykonawca musi posiadać kadrę techniczną w tym osobę wyznaczoną do kierowania robotami i posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie zleconego zadania, należącą do właściwej izby inżynierów budownictwa, oraz pracowników fizycznych o kwalifikacjach umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia . Udokumentowanie należy przedstawić w formie list zawierającej : imię nazwisko , wykształcenie , uprawnienia budowlane oraz staż pracy dla kadry oraz ilość pracowników w danym zawodzie robotniczym .
d) Wykonawca musi posiadać maszyn oraz sprzęt techniczny umożliwiający wykonanie przedmiotu zamówienia . Udokumentowanie należy przedstawić w formie list zawierającej : rodzaj sprzętu , ilość , rok produkcji .
e) w przypadku ewentualnych zamówień uzupełniających dokonywanych przez Zamawiającego w ciągu pierwszego kwartału po odbiorze przedmiotu zamówienia, oferent zrealizuje je w cenach jednostkowych nie przekraczających wartości wynikających ze złożonej oferty ( oświadczenie ) .
f) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na materiały wyposażenie użyte do realizacji przedmiotu zamówienia / zgodnych z projektem / świadectwa i atesty dopuszczające do użytkowania w obiektach użyteczności publicznej (m.in. atest higieniczny, atest p.poż. itp.) , ( oświadczenie )
h) Wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową w zakresie prowadzenia swojej działalności, dotyczącej przedmiotu zamówienia.
6. Informacja w zakresie wykonania zamówienia przez podwykonawców.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udziału podwykonawców, z wyjątkiem sytuacji losowych tylko za zgodą Zamawiającego. W takim przypadku całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca.
7 . Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
Wykonawca jest zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości ofertowej brutto w formie zgodnej z art. 148 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. .Zabezpieczenie można wnieść w jednej z niżej wymienionych form:
- w gotówce
- w poręczeniach bankowych
- w gwarancjach bankowych
- w gwarancjach ubezpieczeniowych
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.9 listopada ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej
W przypadku należytego wykonania przedmiotu umowy, 70% zabezpieczenia odebranego wykonania zostanie zwrócone lub uwolnione w ciągu 30 dni po odbiorze robót objętych i potwierdzonych protokołem odbioru, a pozostała część, tj. 30%, zostanie zwrócona lub zwolniona nie później niż w 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji jakości.
Zabezpieczenie wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: BZ WBK S.A. I Oddział Środa Wlkp., nr rach.: 82109014180000000041014788 z dopiskiem "Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w przetargu na wykonanie oświetlenia drogowego w miejscowości Tulce - ul. Leśna ZNAK SPRAWY BU. 340-02/2007 , a dowód wpłaty przekazać Zamawiającemu . Zabezpieczenie musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed podpisaniem umowy.
Zabezpieczenie wniesione w formie innej niż gotówkowa należy w oryginale dołączyć do umowy przed jej podpisaniem lub w terminie wskazanym w umowie.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w formie innej niż gotówkowa musi w swojej treści zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wypłaty na rzecz Zamawiającego kwoty zabezpieczenia w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przez Wykonawcę przedmiotu umowy.
Termin realizacji:
30 czerwca 2007
Osoba odpowiedzialna:
Ewa Olczak
Miejsce składania ofert:
Sekretariat Urzędu Gminy Kleszczewo, ul Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo w godz. urzędowania zamawiającego - tj. pon 8:00 - 16:00 ; wt - pt 07:00 - 15:00
tel. 061 8176 017; 8176 020; 8176 033
fax 061 8176 184
mail to: urzad@kleszczewo.pl
Oferty można składać do:
2007-05-08 godz: 08:00
Otwarcie ofert:
2007-05-08 godz: 08:30
Miejsce otwarcia ofert:
Sala Konferencyjna (parter, pok. nr 7) Urzędu Gminy Kleszczewo, ul Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo
Kryteria wyboru:
cena
Wadium:
2 000 PLN
Uwagi:
Termin związania ofertą - 30 dni
Oferty należy składać w sekretariacie w siedzibie urzędu w podanym wyżej terminie Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu. Opakowanie zewnętrzne zawierające ofertę powinno być zaadresowane do zamawiającego na adres:
Urząd Gminy w Kleszczewie ul. Poznańska 4 63-005 Kleszczewo
oraz oznakowane następująco:
"OFERTA W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA WYKONANIE OŚWIETLENIA DROGOWEGO W MIEJSCOWOŚCI: TULCE - UL. LEŚNA."
szczególny opis sposobu opakowania oferty:
Wewnętrzna koperta powinna być oznakowana IDENTYCZNIE JAK KOPERTA ZEWNĘTRZNA Umieszczenie oferty w dwóch kopertach nie jest obowiązkowe.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie www.portal.uzp.gov.pl w dniu 13.04.2007 pod numerem OWP/2007/04/13- 649780 , a także na stronie www.bip.kleszczewo.pl, www.kleszczewo.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
Firmy uczestniczące
1. Przedsiębiortswo Produkcyjno Usługowo Handlowe "Eltrans", Stanisław Stachowicz, ul. Wrzesińska 43-45 paw. 38, 52-200 Gniezno Oferowana cena netto 32 974,70zł Wygrany
2. Zakład Elektro -Instalacyjny "Przybylski", Leszek Przybylski, ul. Garncarska 9, 62-025 Kostrzyn Wlkp. Oferowana cena netto 43 536,76zł
3 Energo - Tech, zakład Wykonawstwa Sieci Energetycznych, ul. 22 Lipca 7, 62-220 Niechanowo Oferowana cena netto 33 465,95zł