Zamawiający:
Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo

Tytuł przetargu:
Przetarg nieograniczony na przebudowę z rozbudową istniejącego obiektu służby zdrowia w części lokalu apteki celem przystosowania go do aktualnych wymogów prawa farmaceutycznego.


CPV:


Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 60.000 euro

Warunki:
1. W przetargu mogą brać udział oferenci w stosunku do których nie zachodzi żadna z przesłanek określonych w art. 24 ustawy i którzy spełniaja warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

2. Każdy Wykonawca przedstawi tylko jedną ofertę. Oferta powinna być napisana w języku polskim, w sposób trwały (np. na maszynie do pisania, komputerze, długopisem lub nieścieralnym atramentem) i podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wszelkie kserokopie i odpisy wymaganych dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów firmy musi zostać dołączone stosowne upoważnienie. Wszystkie strony ofert oraz wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany winny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.

3. Dokumenty i załączniki, które należy dołączyć do oferty:
- formularz ofertowy (załącznik nr 2 do specyfikacji).
- kosztorys ofertowy ( przygotowany w oparciu o przedmiar robót zał. nr 1 do s.i.w.z.).
- podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy (załącznik nr 3 do specyfikacji).
- podpisane ogólne warunki umowy (załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji). - aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert).
- aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że oferent nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (zaświadczenia muszą zostać wydane nie wcześniej niż 6 tygodni przed terminem składania ofert).
- wypełniony załącznik nr 4 - Doświadczenie Wykonawcy + dołączone listy
referencyjne min. 3 szt.

4. Warunki i wymagania szczególne:
a) Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres min. 36 miesięcy od daty odbioru końcowego .
b) w przypadku ewentualnych zamówień uzupełniających dokonywanych przez Zamawiającego w ciągu pierwszego kwartału po odbiorze przedmiotu zamówienia, oferent zrealizuje je w cenach jednostkowych nie przekraczających wartości wynikających ze złożonej oferty ( oświadczenie )
c) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia świadectwa i atesty dopuszczające do stosowania w budownictwie.

5. Zamówienia uzupełniające .
Roboty dodatkowe nie ujęte w przedmiarze robót oraz roboty uzupełniające będą rozliczane wg następujących zasad :
- materiały nie ujęte w "przedmiarach" lub zamienione na zlecenie Zamawiającego liczone będą według cen aktualnych w dniu realizacji zlecenia - robocizna pozycji nie ujętych w ślepych kosztorysach liczona będzie wg. norm i stawek kalkulacyjnych przyjętych do sporządzenia kosztorysu ofertowego .
- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco księgi obmiarów dla dodatkowo wykonanych robót. Zgodność wpisów do księgi z faktycznymi obmiarami z natury potwierdza inspektor nadzoru .


Termin realizacji:
do dnia 31 października 2007r.

Osoba odpowiedzialna:
Mariusz Siwczak

Miejsce składania ofert:
Sekretariat Urzędu Gminy Kleszczewo, ul Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo w godz. urzędowania zamawiającego - tj. pon 8:00 - 16:00 ; wt - pt 07:00 - 15:00
tel. 061 8176 017; 8176 020; 8176 033
fax 061 8176 184
mail to: urzad@kleszczewo.pl


Oferty można składać do:
2007-06-05 godz: 10:00

Otwarcie ofert:
2007-06-05 godz: 11:00

Miejsce otwarcia ofert:
Sala Konferencyjna (parter, pok. nr 7) Urzędu Gminy Kleszczewo, ul Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo

Kryteria wyboru:
cena

Wadium:
2 000 PLN

Uwagi:
Termin związania ofertą - 30 dni (t.j. do dnia 4 lipca 2007r.)

Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym ( załącznik nr 2 do specyfikacji) i stanowić ona będzie pierwszą stronę oferty. Kosztorys ofertowy jest integralną częcią oferty. Wykonawca powinien zamieścić ofertę w kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opisana "OFERTA - PRZEBUDOWA Z ROZBUDOWĄ ISTNIEJĄCEGO OBIEKTU SŁUZBY ZDROWIA W CZĘŚCI LOKALU APTEKI CELEM PRZYSTOSOWANIA GO DO AKTUALNYCH WYMOGÓW PRAWA FARMACEUTYCZNEGO ZNAK SPRAWY BU. 340-04/2007" Ofertę należy złożyć w sekretariacie siedziby Zamawiającego.

Ogłoszenie o wszczęciu przetargu zamieszczono na portalu Urzędu Zamówień Publicznych www.portal.uzp.gov.pl pod numerem OWP/2007/05/23-2473018 w dniu 23 maja 2007r. Zostało ono również wywieszone na tablicach informacyjnych UG Kleszczewo i zmieszczone na stronach www.bip.kleszczewo.pl i www.kleszczewo.pl


UWAGA: W dniu 24 maja 2007 usunięto załączniki dotyczące wyposażenia technologicznego apteki, które nie są związane z przedmiotem zamówienia.


Firmy uczestniczące
BRAK OFERT