Zamawiający:
Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo

Tytuł przetargu:
Przetarg nieograniczony na budowę sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej w miejscowości Kleszczewo.

CPV:
45000000-7; 45231300-8

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 60.000 euro

Warunki:
W przetargu mogą brać udział oferenci w stosunku do których nie zachodzi żadna z przesłanek określonych w art. 24 ustawy i którzy spełniaja warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Dokumenty i załączniki, które należy dołączyć do oferty:
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji).
2. Kosztorys ofertowy ( przygotowany w oparciu o przedmiar robót zał. nr 1 do s.i.w.z.).
3. Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy (załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji).
4. Podpisane ogólne warunki umowy (załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji). 5. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert).
6. Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że oferent nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (zaświadczenia muszą zostać wydane nie wcześniej niż 6 tygodni przed terminem składania ofert).
7. Wypełniony załącznik nr 4 - Doświadczenie Wykonawcy + dołączone listy
referencyjne min. 3 szt.

Warunki i wymagania szczególne:
a) Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres min. 36 miesięcy od daty odbioru końcowego .
b) Wykonawca musi się wykazać referencjami z wykonania co najmniej trzech robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością w ciągu ostatnich 5 lat.
c) Wykonawca musi istnieć na rynku minimum 5 lat w branży związanej z przedmiotem zamówienia, okres ten musi wynikać ze złożonych dokumentów.
d) Wykonawca musi posiadać kadrę techniczną oraz pracowników fizycznych o kwalifikacjach umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia. Udokumentowanie należy przedstawić w formie listy zawierającej: imię i nazwisko, wykształcenie, uprawnienia budowlane oraz staż pracy dla kadry oraz ilość pracowników w danym zawodzie robotniczym.
e) Wykonawca musi posiadać maszyny oraz sprzęt techniczny umożliwiający wykonanie przedmiotu zamówienia. Udokumentowanie należy przedstawić w formie list zawierającej rodzaj sprzętu, ilość, rok produkcji.
f) Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub umożliwiające zaciągnięcia kredytu w wysokości umożliwiającej realizację umowy. Udokumentowane zaświadczeniem z banku o zasobach finansowych lub możliwości zaciągnięcia kredytu.
g) W przypadku ewentualnych zamówień uzupełniających dokonywanych przez Zamawiającego w ciągu pierwszego kwartału po odbiorze przedmiotu zamówienia, oferent zrealizuje je w cenach jednostkowych nie przekraczających wartości wynikających ze złożonej oferty.
h) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia świadectwa i atesty dopuszczające do stosowania w budownictwie.


Termin realizacji:
do 15 października 2007r.

Osoba odpowiedzialna:
Leszek Bezler, Mariusz Siwczak

Miejsce składania ofert:
Sekretariat Urzędu Gminy Kleszczewo, ul Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo w godz. urzędowania zamawiającego - tj. pon 8:00 - 16:00 ; wt - pt 07:00 - 15:00
tel. 061 8176 017; 8176 020; 8176 033
fax 061 8176 184
mail to: urzad@kleszczewo.pl


Oferty można składać do:
2007-08-22 godz: 10:00

Otwarcie ofert:
2007-08-22 godz: 10:30

Miejsce otwarcia ofert:
Sala Konferencyjna (parter, pok. nr 7) Urzędu Gminy Kleszczewo, ul Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo

Kryteria wyboru:
cena

Wadium:
5 000 PLN (słownie : pięćtysięcyzłotych)

Uwagi:
Termin związania ofertą - 30 dni

Wykonawca jest zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wartości ofertowej brutto w formie zgodnej z art. 148 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Zabezpieczenie można wnieść w jednej z niżej wymienionych form:
- w gotówce
- w poręczeniach bankowych
- w gwarancjach bankowych
- w gwarancjach ubezpieczeniowych
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt.4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
W przypadku należytego wykonania przedmiotu umowy, 70% zabezpieczenia odebranego wykonania zostanie zwrócone lub uwolnione w ciągu 30 dni po odbiorze robót objętych i potwierdzonych protokołem odbioru, a pozostała część, tj. 30%, zostanie zwrócona lub zwolniona nie później niż w 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji jakości.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6,7 ustawy . Roboty dodatkowe nie ujęte w przedmiarze robót oraz roboty uzupełniające będą rozliczane wg następujących zasad : - materiały nie ujęte w "przedmiarach" lub zamienione na zlecenie Zamawiającego liczone będą według cen aktualnych w dniu realizacji zlecenia .
- robocizna pozycji nie ujętych w ślepych kosztorysach liczona będzie wg. norm i stawek kalkulacyjnych przyjętych do sporządzenia kosztorysu ofertowego .
- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco księgi obmiarów dla dodatkowo wykonanych robót. Zgodność wpisów do księgi z faktycznymi obmiarami z natury potwierdza inspektor nadzoru .

Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia robót podwykonawcom.

Zapłata wynagrodzenia nastąpi w formie faktur za częściowo wykonane roboty , po zakończeniu poszczególnych etapów budowy . 2. Potwierdzenia wykonania danego zakresu robót dokonuje inspektor nadzoru w protokole odbioru robót częściowych .
Zapłata nastąpi w terminie wynikającym z oferty, od dnia dostarczenia faktury
wystawionej w oparciu o protokół odbioru robót częściowych. Maksymalna kwota faktur częściowych nie może przekroczyć 70 % całkowitego wynagrodzenia ofertowego Wykonawcy .

Ogłoszenie o wszczęciu przetargu zamieszczono w elektronicznym Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 132732-2007 w dniu 02 sierpnia 2007r. Zostało ono również wywieszone na tablicach informacyjnych UG Kleszczewo i zmieszczone na stronach www.bip.kleszczewo.pl i www.kleszczewo.pl

Ogłoszenie o zawarciu umowy w BZP nr OZU/2007/09/24-2103296


Firmy uczestniczące
1. Przedsiebiorstwo Inżynieryjno - Budowlane MELIOPOZ S.C.; Małgorzata Gdowska & Janusz Gdowski; ul. Starołęcka 18; 61-361 Poznań OFEROWANA CENA WYKONANIA ZAMÓWIENIA NETTO 220.791,12 PLN  
2. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Bolesław Spochacz ; Ruszkowo 7a; 63-000 Środa Wlkp. OFEROWANA CENA WYKONANIA ZAMÓWIENIA NETTO 141.816,80 PLN  
3. Przedsiębiorstwo Budowlane ZIEMBUD Sp. z o.o.; Ostrowo Kościelne 3; 62-420 Strzalkowo OFEROWANA CENA WYKONANIA ZAMÓWIENIA NETTO 92.874,99 PLN   Wygrany