Zamawiający:
Gmina Kleszczewo

Tytuł przetargu:
Przetarg nieograniczony powyżej 14 000 € i poniżej 5278 000 € dla zadania pn. "Utwardzenie dróg gruzem betonowym w miejscowości Gowarzewo - gmina Kleszczewo".

CPV:
45233120-6

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 60.000 euro

Warunki:
Wykonawca musi posiadać uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 i 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia powyższego wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Dokumenty wymagalne:
- formularz ofertowy (załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji).
- kosztorys ofertowy ( przygotowany w oparciu o ślepy kosztorys robót zał. nr 2 do s.i.w.z.).
- podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art.22 ust.1,24 ustawy (załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji).
- podpisane ogólne warunki umowy (załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji).
- aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia w tym licencji i zezwoleń oraz zawierający nazwisko osoby/osób uprawnionych do reprezentowania firmy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert).
- informacje z Krajowego Rejestru Karnego, dotyczące prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (szczególnie: wyłudzenia zamówienia, utrudnienia lub udaremnienia przetargu, zmowy przetargowej, przekupstwa) lub za jakiekolwiek inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 4-9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeśli oferentem jest spółka prawa handlowego ww. informacje powinny dotyczyć członków zarządu firmy.
- aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że oferent nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (zaświadczenia muszą zostać wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert).
- wypełniony załącznik nr 5 - Doświadczenie Wykonawcy + dołączone listy referencyjne min. 3 szt.
- polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od działalności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej roboty, na które Wykonawca składa ofertę.

Warunki i wymagania szczególne:
a) Wykonawca udzieli gwarancji na roboty budowlane na okres 24 miesięcy od daty odbioru końcowego.
b) Wykonawca musi istnieć na rynku minimum 3 lat w branży związanej z przedmiotem zamówienia, okres ten musi wynikać ze złożonych dokumentów . starannością co najmniej 3 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, na które wykonawca składa ofertę (o wartości min 80 % ceny ofertowej brutto)
c) Wykonawca musi posiadać kadrę techniczną oraz pracowników fizycznych o kwalifikacjach umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia . Udokumentowanie należy przedstawić w formie listy zawierającej : imię nazwisko , wykształcenie , uprawnienia budowlane oraz staż pracy dla kadry oraz ilość pracowników w danym zawodzie robotniczym .
d) Wykonawca musi posiadać maszyny oraz sprzęt techniczny umożliwiający wykonanie przedmiotu zamówienia . Udokumentowanie należy przedstawić w formie listy zawierającej: rodzaj sprzętu , ilość , rok produkcji .
e) w przypadku ewentualnych zamówień uzupełniających i dodatkowych, dokonywanych przez Zamawiającego w ciągu pierwszego kwartału po odbiorze przedmiotu zamówienia, oferent zrealizuje je w cenach jednostkowych nie przekraczających wartości wynikających ze złożonej oferty ( oświadczenie do formularza ofert. Załącznik nr 10) .
f. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć materiał użyty do realizacji przedmiotu zamówienia wolny od zanieczyszczeń, między innymi od azbestu, styropianu, plastiku, tekstyliów, szkła, ( oświadczenie do formularza ofert. Załącznik nr 11).
g) Wykonawca załączy dokumenty zezwalające na prowadzenie działalności w zakresie transportu i/lub zbierania odpadów (załącznik do formularza ofert. Załącznik nr 12).
h) Kserokopia polisy ubezpieczeniowej OC zgodnej z pkt. IX. ust. 9 niniejszej SIWZ załącznik do formularza ofert. Załącznik nr 13).

Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedni, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Dodatkowe dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej
1) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie lub zobowiązanie do jej zawarcia w przypadku wyboru ich oferty.
2) Oferta winna zawierać wymienione wcześniej wymagane dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie .


Termin realizacji:
Zgodnie z harmonogramem robót - w zależności od zadania kwiecień/maj 2008r.

Osoba odpowiedzialna:
Ewa Olczak

Miejsce składania ofert:
Sekretariat Urzędu Gminy Kleszczewo, ul Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo w godz. urzędowania zamawiającego - tj. pon 8:00 - 16:00 ; wt - pt 07:00 - 15:00
tel. 061 8176 017; 8176 020; 8176 033
fax 061 8176 184
mail to: urzad@kleszczewo.pl


Oferty można składać do:
2007-10-03 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2007-10-03 godz: 09:30

Miejsce otwarcia ofert:
Sala Konferencyjna (parter, pok. nr 7) Urzędu Gminy Kleszczewo, ul Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo

Kryteria wyboru:
cena

Wadium:
nie dotyczy

Uwagi:
Termin związania ofertą - 30 dni.

Wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy nie wymaga się.

Nie dopuszcza się skladania ofert częsciowych ani wariantowych, ani też powierzenia robót podywkonawcom.

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających i dodatkowych zgodnie z art. 67 ust. 5,6. ustawy Pzp.

Ogłoszenie o wszczęciu przetargu zamieszczono w elektronicznym Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 165122-2007 w dniu 12 września 2007r. Zostało ono również wywieszone na tablicach informacyjnych UG Kleszczewo i zmieszczone na stronach www.bip.kleszczewo.pl i www.kleszczewo.pl


Firmy uczestniczące
Firma Robót Drogowych Krzysztof Kukulski, Kijewo 36B, 63-000 Środa Wlkp. OFEROWANA CENA WYKONANIA NETTO: 440 300,00 PLN   Wygrany