Zamawiający:
Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo

Tytuł przetargu:
Przebudowa dróg wewnętrznych przy ośrodku zdrowia w miejscowości Tulce


CPV:
45233120-6

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 60.000 euro

Warunki:
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 i 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
DOKUMENTY WYMAGANE:
1.Formularz ofertowy (załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji).
2.Kosztorys ofertowy ( przygotowany w oparciu o ślepy kosztorys robót zał. nr 2 do s.i.w.z.).
3. Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art.22 ust.1,24 ustawy (załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji).
4. Podpisane ogólne warunki umowy (załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji).
5. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia w tym licencji i zezwoleń oraz zawierający nazwisko osoby/osób uprawnionych do reprezentowania firmy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert).
6. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego, dotyczące prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (szczególnie: wyłudzenia zamówienia, utrudnienia lub udaremnienia przetargu, zmowy przetargowej, przekupstwa) lub za jakiekolwiek inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 4-9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeśli oferentem jest spółka prawa handlowego ww. informacje powinny dotyczyć członków zarządu firmy.
7. Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że oferent nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (zaświadczenia muszą zostać wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert).
8. Wypełniony załącznik nr 5 - Doświadczenie Wykonawcy + dołączone listy referencyjne min. 3 szt.
9. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od działalności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej roboty, na które Wykonawca składa ofertę.

Wymagania szczególne:
a) Wykonawca udzieli gwarancji na roboty budowlane na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego.
b) Wykonawca musi istnieć na rynku minimum 3 lat w branży związanej z przedmiotem zamówienia, okres ten musi wynikać ze złożonych dokumentów . starannością co najmniej 3 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, na które wykonawca składa ofertę (o wartości min 80 % ceny ofertowej brutto)
c) Wykonawca musi posiadać kadrę techniczną oraz pracowników fizycznych o kwalifikacjach umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia . Udokumentowanie należy przedstawić w formie listy zawierającej : imię nazwisko , wykształcenie , uprawnienia budowlane oraz staż pracy dla kadry oraz ilość pracowników w danym zawodzie robotniczym .
d) Wykonawca musi posiadać maszyny oraz sprzęt techniczny umożliwiający wykonanie przedmiotu zamówienia . Udokumentowanie należy przedstawić w formie listy zawierającej: rodzaj sprzętu , ilość , rok produkcji .
e) w przypadku ewentualnych zamówień uzupełniających i dodatkowych, dokonywanych przez Zamawiającego w ciągu pierwszego kwartału po odbiorze przedmiotu zamówienia, oferent zrealizuje je w cenach jednostkowych nie przekraczających wartości wynikających ze złożonej oferty ( oświadczenie do formularza ofert. Załącznik nr 10) .
f)Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub możliwości zaciągnięcia kredytu w wysokości umożliwiającej realizację umowy . Udokumentowanie zaświadczeniem z banku o zasobach finansowych lub możliwości zaciągnięcia kredytu . ( Załącznik nr 13).
g) Kserokopia polisy ubezpieczeniowej OC zgodnej z pkt. IX. ust. 9 niniejszej SIWZ załącznik do formularza ofert. Załącznik nr 14).
h) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z wykonaniem przez uprawnionego geodetę dokumentacji inwentaryzacji wykonanego zadania. (oświadczenie nr 15)

Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedni, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Dodatkowe dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej
1) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie lub zobowiązanie do jej zawarcia w przypadku wyboru ich oferty.
2) Oferta winna zawierać wymienione wcześniej wymagane dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie .


Termin realizacji:
do 30 listopada 2007

Osoba odpowiedzialna:
Ewa Olczak

Miejsce składania ofert:
Sekretariat Urzędu Gminy Kleszczewo, ul Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo w godz. urzędowania zamawiającego - tj. pon 8:00 - 16:00 ; wt - pt 07:00 - 15:00
tel. 061 8176 017; 8176 020; 8176 033
fax 061 8176 184
mail to: urzad@kleszczewo.pl


Oferty można składać do:
2007-10-18 godz: 09:30

Otwarcie ofert:
2007-10-18 godz: 09:45

Miejsce otwarcia ofert:
Sala Konferencyjna (parter, pok. nr 7) Urzędu Gminy Kleszczewo, ul Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo

Kryteria wyboru:
cena

Wadium:
4 000 PLN (słownie cztery tysiące złotych 00/100)

Uwagi:
Termin związania ofertą - 30 dni.

KONIECZNE JEST wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości ofertowej brutto w formie zgodnej z art. 148 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.

Nie dopuszcza się skladania ofert częsciowych ani wariantowych, ani też powierzenia robót podywkonawcom.

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających i dodatkowych zgodnie z art. 67 ust. 5,6. / oświadczenie załącznik nr 10/

Ogłoszenie o wszczęciu przetargu zamieszczono w elektronicznym Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 177895-2007 w dniu 27 września 2007r. Zostało ono również wywieszone na tablicach informacyjnych UG Kleszczewo i zmieszczone na stronach www.bip.kleszczewo.pl i www.kleszczewo.pl


Firmy uczestniczące
1. PPHU WIT-BUD, Wiesław Wicijowski, Komorze 2a, 63-040 Nowe Miasto OFEROWANA CENA WYKONANIA ZAMÓWIENIA NETTO: 262 752,78 PLN   Wygrany