Zamawiający:
Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo
Tytuł przetargu:
Przetarg nieograniczony powyżej 14 000 euro i poniżej 206 000 euro dla zadania pn. PROFILOWANIE I WAŁOWANIE DRÓG NA TERENIE I GMINY KLESZCZEWO W ROKU 2008
CPV:
45233142 - 6
Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 211.000 euro
Warunki:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają odpowiednie zgody na prowadzenie działalności lub czynności, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców : 1) Wykonawca musi dysponować pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe - osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia muszą posiadać uprawnienia - prawo jazdy odpowiedniej kategorii, oraz uprawnienia w zależności od obsługiwanego pojazdu lub sprzętu , ; 2) wykonawca musi dysponować odpowiednimi pojazdami oraz niezbędnym sprzętem (wraz z obsługą) przeznaczonymi wyłącznie do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. 3) wykonawca w trzech ostatnich latach zrealizował lub aktualnie realizuje (min. przez co najmniej 8 miesięcy) z należytą starannością usługę o charakterze i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem (o wartości min 80 % ceny ofertowej brutto) Udokumentuje odpowiednimi referencjami potwierdzającymi ich realizację. 4) wykonawca posiada: polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, 5) Informacja w zakresie wykonania zamówienia przez podwykonawców - zamawiający nie przewiduje możliwości wykonywania usług przez podwykonawców, z wyjątkiem zdarzeń losowych, wówczas całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca. 6) Zamawiający zakłada możliwość udzielenia zamówień uzupełniających i dodatkowych zgodnie z art. 67 ust. 5,6. Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, natomiast Wykonawca oświadcza, że w momencie wystąpienia konieczności udzielenia zamówień dodatkowych lub uzupełniających zobowiązuje się je wykonać po cenach jednostkowych określonych kosztorysem ofertowym, w terminie nie dłuższym niż trzy miesięcy po terminie określonym umową (oświadczenie załącznik nr 11 do formularza ofertowego) Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22. ust. pkt. 1-3,oraz wykluczonych na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 2) wykonawców, którzy bezpośrednio wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy , z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3, 5) wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą , 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, 7) Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 5) oświadczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. 6) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1do SIWZ). 7) Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY - (zał. nr 3.do SIWZ). 8) zaparafowany wzór umowy - każda zapisana strona, (zał. nr 2 SIWZ), jako akceptacja warunków w niej zawartych. 10) Referencje 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedni, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dodatkowe dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie lub zobowiązanie do jej zawarcia w przypadku wyboru ich oferty. 2) Oferta winna zawierać wymienione wcześniej wymagane dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie . 4. Inne dokumenty: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a)wykaz sprzętu (jakim dysponuje wykonawca wraz z odpowiednim opisem) przeznaczonego do realizacji przedmiotu zamówienia, (zał. Nr 4 do SIWZ) b)wykaz osób i podmiotów z imiennym wykazem nadzoru (kierownik robót - uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót drogowych, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. Nr 5 do SIWZ), c)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług (o wartości min. 80 % ceny ofertowej brutto), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania; należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru -zał. Nr 6), d)polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 2)W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wystarczy oświadczenie Wykonawcy, złożone w formularzu ofertowym (zał. 1 do SIWZ)
Termin realizacji:
do 31 grdunia 2008
Osoba odpowiedzialna:
Ewa Olczak
Miejsce składania ofert:
Sekretariat Urzędu Gminy Kleszczewo, ul Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo w godz. urzędowania zamawiającego - tj. pon 8:00 - 16:00 ; wt - pt 07:00 - 15:00
tel. 061 8176 017; 8176 020; 8176 033
fax 061 8176 184
mail to: urzad@kleszczewo.pl
Oferty można składać do:
2008-03-10 godz: 09:00
Otwarcie ofert:
2008-03-10 godz: 09:30
Miejsce otwarcia ofert:
Urzad Gminy w Kleszczewie ul. Poznańska 4, Kleszczewo /salka konferencyjna - pokój nr 7, parter /
Kryteria wyboru:
najniższa cena
Wadium:
NIE DOTYCZY
Uwagi:
Termin związania ofertą - 30 dni.
Nie wymaga się wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Nie dopuszcza się skladania ofert częsciowych ani wariantowych.
Nie dopuszcza się powierzenia robót podwykonawcom.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających i dodatkowych zgodnie z art. 67 ust. 5,6. / oświadczenie /
Ogłoszenie o wszczęciu przetargu zamieszczono w elektronicznym Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 41171-2008 w dniu 28 lutego 2008r. Zostało ono również wywieszone na tablicach informacyjnych UG Kleszczewo i zmieszczone na stronach www.bip.kleszczewo.pl i www.kleszczewo.pl
Firmy uczestniczące
1. Firma Robót Drogowych Krzysztof Kukulski, Kijewo 36B, 63-000 Sroda Wlkp. Oferowana cena netto 46 073,40 PLN Wygrany