Dodatkowe dokumenty (w załączeniu):
- zaświadczenie numeru Regon,
- dokumenty potwierdzające upoważnienie przedstawicieli JST do podpisania umowy kredytowej,
- wykaz instytucji powiązanych kapitałowo i organizacyjnie z JST z uwzględnieniem nazwy, numeru REGON i NIP,
- wykaz instytucji, w których Jednostka Samorządu Terytorialnego korzysta z kredytów i/lub pożyczek (nazwa, aktualne zadłużenie, miesięczne obciążenia, ostateczny termin spłaty),
- opinii RIO dotyczącej możliwości sfinansowania deficytu budżetowego,
- opinii RIO z wykonania budżetu za rok 2006 i 2007,
- sprawozdania z wykonania budżetu na rok 2006 – druki: Rb-NDS, Rb-Z, Rb-N, Rb-27S i Rb-28S,
- sprawozdania z wykonania budżetu za rok 2007 – druki: Rb-NDS, Rb-Z, Rb-N, Rb-27S i Rb-28S,
- sprawozdania z wykonania budżetu za ostatni kwartał bieżącego roku – druki: Rb-NDS, Rb-Z, Rb-N, Rb-27S i Rb-28S,
- opinii RIO o przedłożonej przez organ wykonawczy JST informacji o przebiegu wykonania budżetu za pierwsze półrocze bieżącego roku,
- informacji o posiadanych rachunkach bankowych prowadzonych dla Gminy,
- wyrażeniu zgody na podpisanie oświadczenia o podaniu się egzekucji,
- zaświadczenie NIP,
- załącznik 1a i 1b zawierający tabele określające dotychczasową i sytuację finansową Zamawiającego prognozowaną w okresie kredytowania,
***************************************
*** W nawiązaniu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2 700 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie budowy ulic w miejscowości Tulce, zwracamy się z uprzejmą prośbą o wyjaśnienie następujących zapisów:
- czy możliwość dokonywania wszelkich zmian terminów spłaty kredytu ze strony Zamawiającego obejmuje wyłącznie 15 letni okres kredytowania czy też może być podstawą do jego wydłużenia,
- czy przy obliczaniu kwartalnych spłat rat kapitałowych uwzględniających roczny okres karencji można przyjąć jako datę ich realizacji 30 dzień miesiąca kalendarzowego
W odpowiedzi na pismo z dnia 14.11.2008r. dotyczącego dodatkowych informacji w celu przygotowania oferty na udzielenie kredytu w wysokości 2 700 000 zł na budowę ulic w miejscowości Tulce informuję, że:
- możliwość dokonania wszelkich zmian terminu spłaty kredytu ze strony Gminy obejmuje wyłącznie okres 15 lat i nie jest podstawą do wydłużenia okresu kredytowania.
- przy uwzględnieniu spłaty kwartalnych rat kapitałowych przyjąć należy datę 30 dnia kończącego kwartał, gdyż również odsetki liczone będą na 30 dzień każdego miesiąca.
****************************************
Wyjaśnienie do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przetargu nieograniczonym na udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu złotowego bankowego zwiazanego z budową ulic w miejscowosci Tulce.
W związku z zapytaniem w ilu ratach ma być spłacany kredyt wyjaśniamy, że w rozdzaile II Opis przedmiotu zamówienia
jest zapis "..... zapłata następować będzie w ostatnim dniu roboczym, w 56 ratach (raty w kwocie 48 200 zł, ostatnia rata w kwocie 47 000,00 zł)"
Zapis ten nalezy rozumieć, że 55 rat kredyt będzie spłacany po 48 200 zł i jedna rata ostatnia w kwocie 49 000 zł
Mirosława Nowak