Zamawiający:
Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Kleszczewie

Tytuł przetargu:
Postępowanie o udzieleniu zamówienia publicznego na roboty budowlane prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na budowę placów zabaw w miejscowościach Gowarzewo, Kleszczewo, Komorniki, Krerowo, Krzyżowniki, Markowice, Nagradowice, Poklatki, Śródka, Zimin
Gmina Kleszczewo


CPV:
45 21 21 40- 9; 45 23 62 10 -5

Tryb zamówienia:
nieogranioczny poniżej progów unijnych

Warunki:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

1.1. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad :

1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie obiektów rekreacyjnych (CPV 45 21 21 40-09), w tym: jednego placu zabaw dla dzieci (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców).
a) dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami o specyfice wynikającej z przedmiotowego zamówienia.

2) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
3. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu

Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ.

1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy:

1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy:

1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie obiektów rekreacyjnych (CPV 45 21 21 40-09), w tym: jednego placu zabaw dla dzieci (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ.
2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do kierowania robotami do kierowania robotami o specyfice wynikającej z przedmiotowego zamówienia.

3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy:
1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
2) W przypadku ewentualnych zamówień uzupełniających i dodatkowych, dokonywanych przez Zamawiającego w ciągu 2 miesięcy po odbiorze przedmiotu zamówienia , oferent zrealizuje je w cenach jednostkowych nie przekraczających wartości wynikających ze złożonej oferty

4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty:


1.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 1176 i PN -EN 1177
2. Świadectwa na materiały i wyroby dopuszczone do stosowania w budownictwie .
3. Atest PZH dla oferowanych urządzeń rekreacyjno-zabawowych.


Termin realizacji:
1. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie: I Etap - do 31.12.2009r
II Etap - do 30.04.2010r
2. W przypadku udzielenia zamówień uzupełniających lub dodatkowych termin ich wykonania wydłuży się odpowiednio do zakresu ich udzielenia.


Osoba odpowiedzialna:
Mariusz Siwczak

Miejsce składania ofert:
Urząd Gminy Kleszczewo
ul. Poznańska 4, pok.nr 12 - na I piętrze


Oferty można składać do:
2009-11-19 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2009-11-19 godz: 10:00

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Gminy Kleszczewo
ul. Poznańska 4, pok. nr 7


Kryteria wyboru:
najniższa cena

Wadium:
4.000,00

Uwagi:
Termin związania ofertą 30 dni

Nie dopuszcza się skladania ofert częściowych ani wariantowych.
Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające i dodatkowe

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zamieszczono w elektronicznym Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 377016-2009 w dniu 28 października 2009r. Zostało ono również wywieszone na tablicach informacyjnych UG Kleszczewo i zamieszczone na stronach www.bip.kleszczewo.pl i www.kleszczewo.pl


Firmy uczestniczące
FORESTO Waldemar Moroz os.Piastowskie 23, 63-000 Środa Wlkp. Cena brutto 522.477,20 zł   Wygrany