Zamawiający:
Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, woj. wielkopolskie

Tytuł przetargu:
REMONT DROGI GMINNEJ NR 329024P NA ODCINKU KRZYŻOWNIKI - ŚRÓDKA Z PRZEBUDOWĄ INFRASTRUKTURY TOWARZYSZĄCEJ

CPV:
45.23.37.20-6, 45.23.32.22-1, 45.33.31.40-2, 45.23.21.30-2, 45.23.31.42-6, 45.23.31.62-2, 45.23.32.20-7, 45.23.21.30-2.

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej progów unijnych

Warunki:
Przedmiotem zamówienia jest remont odcinka drogi gminnej 329024P, budowa chodnika i ścieżki rowerowej przebudowa zatok autobusowych, wykonanie przejścia dla pieszych z segregacją ruchu za pomocą wysepki, nowe oznakowania poziome i pionowe, przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych, ścinanie i uzupełnienie poboczny mieszanką gliniasto żwirową. Zakres robót obejmuje wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej o ujednoliconej szerokości 5,5 m i grubości 8 do10 cm na odcinku 2270 m wraz z remontem i odtworzeniem dwustronnym poboczy o szerokości 0,75 m oraz rowów odwadniających. Dodatkowo na odcinku 970 m, wzdłuż istniejącej zabudowy jest wybudowanie ścieżki rowerowej o nawierzchni asfaltowej, o szerokości 1,5m oraz po przeciwnej stronie jezdni chodnika o długości 186,83 m obsługującego mieszkańców z nowo wybudowanych osiedli jednorodzinnych.
Remont jezdni obejmuje wykonanie nowej nawierzchni dwuwarstwowej. Warstwa wiążąca z mieszanki mineralno asfaltowo grysowej częściowo zamkniętej gr. 4 cm, warstwa ścieralnowiążąca z mieszanki mineralno asfaltowo grysowej zamkniętej gr. 4 do6 cm. Podbudowę stanowi istniejąca nawierzchnia asfaltowa gr.4 cm na konstrukcji brukowej gr. 20 cm., którą należy uprzednio wyremontować ( cząstkowy remont ) Nawierzchnię chodnika należy wykonać z kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej, nawierzchnię ścieżki rowerowej z masy asfaltowej gr. 4 cm na podbudowie z kamienia łamanego gr. 10 cm, ograniczoną obrzeżem betonowym gr. 8 cm.
Odwodnienie drogi będzie się sprowadzać do powierzchniowego jej odprowadzenia poprzez ścieki z gotowych elementów betonowych do przyległych rowów przydrożnych po ich odtworzeniu i wyprofilowaniu. W ramach inwestycji istniejące utwardzone wjazdy na posesje zostaną przebudowane w stopniu umożliwiającym bezpieczne korzystanie z wyremontowanej drogi. Zjazdy nieutwardzone do posesji i gospodarstw (40 zjazdów indywidualnych, 3 publiczne) wykonane zostaną z nawierzchni asfaltowej grubości 8 cm na podbudowie z tłucznia kamiennego grubości 15 cm. W zadaniu przewidziano wykonanie 4 zatok autobusowych z warstwy ścieralnej: kostka betonowa gr. 8 cm, podsypki cementowo piaskowej i podbudowie zasadniczej, z betonu cementowego B20 gr. 20 cm. W projekcie przyjęto wykonanie 6 przepustów o średnicy 400 mm i długości 7,00 m każdy. Dodatkowo w projekcie przyjęto wycinkę 0,60 ha krzewów zarastających przydrożne rowy.
Szczegółowy zakres robót wraz z opisem przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (załącznik nr 8 do SIWZ) wraz z kosztorysami ślepymi które stanowią podstawę do wykonania kosztorysu ofertowego (załącznik nr 7 do SIWZ) .
Roboty muszą być wykonane zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów, norm oraz zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.

III.2
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres min. 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego.
III.3
Za wykonany w całości przedmiot zamówienia obowiązuje rozliczenie kosztorysowe. Wykonawca wraz z ofertą złoży kosztorys ofertowy wykonany na podstawie kosztorysów ślepych (wg załącznika nr 7 do SIWZ).
III.4
Wykonawca w terminie trzech dni od dnia podpisywania umowy przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania wykonany na podstawie wzoru, który stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
III.5
Wykonawca zobowiązany jest do ujęcia w ofercie kosztów związanych z zabezpieczeniem szwów poprzecznych ( wcinka w istniejące nawierzchnie).
III.6
Roboty objęte niniejszą specyfikacją są to roboty oznaczone kodem, zgodnie z rozporządzeniem nr 213 2008 z dn. 28 listopada 2007 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień CPV, (Dz. Urz. WE L 340 z 16.12.2002 r. z późniejszymi zmianami)
III.7
Wszystkie materiały i wyroby budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i posiadać odpowiednie atesty dopuszczające je do stosowania. Dopuszcza się zastosowanie materiałów innych dostawców i producentów aniżeli określone w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót, z tym, że podstawowym kryterium doboru jakie muszą one spełniać jest zachowanie parametrów technicznych wyspecyfikowanych w dokumentacji projektowej.
Zgodnie z art. 29 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej SIWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych.

Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów stosowne dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie - wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). Wykonawca składając ofertę z materiałami równoważnymi do wymienionych w dokumentacji projektowej zobowiązany jest do udokumentowania tej równoważności poprzez dołączenie odpowiednich dokumentów (wystawionych przez producenta zaproponowanego materiału) potwierdzających tę równoważność. Powyższe roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną ( projekt budowlany w załączeniu) oraz wszelkimi uzgodnieniami niezbędnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się zdobyć informacje konieczne do właściwego wykonania zamówienia (w tym zapoznać się z przyszłym zakresem robót i placem budowy).
W.w roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z ustawą. z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane, projektem budowlanym, sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby budowlane posiadające stosowne aprobaty techniczne.
III.8
Wymagania stawiane Wykonawcy
? Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
? Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
? Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,
? Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia,
? Wykonawca zapewni, aby wszystkie osoby wyznaczone przez niego do realizacji zamówienia posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz przeszkolenia i uprawnienia wymagane przepisami prawa,
? Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną na czas trwania inwestycji (wytyczenie robót, inwentaryzacja powykonawcza),
? Wykonawca zapewni zgodne z przepisami oznakowanie robót,
? Wykonawca po zakończeniu robót przedłoży do odbioru końcowego kompletną dokumentację powykonawczą wykonaną w 2 egzemplarzach, zawierającą m.in. geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wykonaną przez uprawnionego geodetę, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną na zastosowane materiały, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi, dokumentacje techniczno rozruchowe, oświadczenie kierownika budowy, itp.
? Wymagania dotyczące gwarancji, Wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty i materiały od dnia odbioru końcowego.
? Po stronie Wykonawcy leżą wszelkie uzgodnienia między innymi , zgłoszenie włączenia oraz prowadzenia robót w pasie drogowym ZDW w Poznaniu dla drogi 434.
? Wystąpienie z wnioskiem o zajęcia pasa drogowego łącznie z uiszczeniem opłat.

III.9
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
III.10
Zamawiający nie przewiduje zawarcie umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej.
III.11
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
III.12
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW3)

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. ustawy Pzp. , i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1. Ustawy Pzp. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą
1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu kreślonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
2.Oświadczenie o brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24
ust. 1. ustawy Pzp.
3. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z akceptacją zawartych w nim warunków i ustaleń.
4. Podpisany wzór umowy z akceptacją warunków w niej zawartych.
5. Należy wykazać rejestrację do odpowiedniej ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy oraz nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert).

III.3.2)Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należało wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert roboty o tym samym charakterze ( o wartości min. 80 % ceny ofertowej brutto), a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i nazw inwestorów , oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego , że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (odpowiednie referencje z załączonymi kopiami protokołów odbioru wykazanych robót)Doświadczenie Wykonawcy + dołączone listy min 3 szt
Wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy poprzez poleganie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art., 26 ust.2b ustawy, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, po przez przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, przedstawi kopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty ( załącznik do oferty ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykaz sprzętu będący w dyspozycji w okresie wykonywania przedmiotowego zadania.
Należy dysponować odpowiednim parkiem maszynowym, będący w dyspozycji Wykonawcy w okresie wykonywania przedmiotowego zadania. Minimum posiadanego sprzętu:

1. Koparka szt. 1
2. Koparko- ładowarka szt. 1
3. Układarka masy bitumicznej szt. 1
4. Skrapiarka szt. 1
5. Walec stalowo - gum szt. 1
6. Walec stal. wibracyjny szt. 1
7. Walec gumowy szt. 1
8. Szczotka samozbierająca szt. 1
9. Zagęszczarka płytowa szt. 1
Wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy poprzez poleganie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art., 26 ust.2b ustawy, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, po przez przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, przedstawi kopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty( załącznik do oferty).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wykazać zatrudnienie osób, które będą odpowiedzialne za kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
Minimum dysponowanie osobą:
1. uprawnioną do prowadzenia i kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg 1 osoba
2. uprawnioną do prowadzenia i kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji inżynieryjno sanitarnych, 1 osoba
W stosunku do pozostałych osób zatrudnionych lub będących w dyspozycji wystarczy oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (załącznik w ofercie) , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
Wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy poprzez poleganie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art., 26 ust.2b ustawy, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, po przez przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, przedstawi kopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty( załącznik do oferty).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp , i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. Pzp W tym celu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą
1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu kreślonych w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
2.Oświadczenie o brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24
ust. 1. ustawy Pzp.
3. Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że oferent nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
4. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego, dotyczące prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (szczególnie: wyłudzenia zamówienia, utrudnienia lub udaremnienia przetargu, zmowy przetargowej, przekupstwa) lub za jakiekolwiek inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych w zakresie określonym w art. 24 ust.1pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed * terminem składania ofert. Jeśli oferentem jest spółka prawa handlowego ww. informacje powinny dotyczyć członków zarządu firmy
W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca załączy informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę minimum 1 000 000,00.
Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na wartość złożonej oferty w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia obejmującej roboty te, które Wykonawca deklaruje się wykonać na kwotę minimum
1 000 000,00 zł.
Wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy poprzez poleganie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art., 26 ust.2b ustawy, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, po przez przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, przedstawi kopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty( załącznik do oferty).
IV 3Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Umowa może być zmieniona w poniższym zakresie:
1.1 termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych oraz wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności wynikłych w trakcie realizacji zadania. Termin ten zostanie przedłużony o taki okres na jaki zostały wstrzymane roboty stanowiące przedmiot zamówienia na skutek wystąpienia w/w okoliczności.
1.2 zmiany określone w § 19 we wzorze umowy stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ

2. Roboty uzupełniające i dodatkowe udzielone zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5,6 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2.1. W przypadku udzielenia, w okresie sześciu miesięcy od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie uzupełniające jest przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego;
2.2. W przypadku udzielania wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli:
a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub
b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego
2.3. Roboty dodatkowe nie ujęte w przedmiarze robót oraz roboty uzupełniające będą rozliczane wg następujących zasad :
a) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco księgi obmiarów dla dodatkowo wykonanych
robót oraz uzupełniających ulegających ,,zakryciu" oraz zróżnicowaniu robót nie wykonanych. Zgodność
wpisów do księgi z faktycznymi obmiarami z natury potwierdza inspektor nadzoru.
b) przystąpieniem do wykonywania robót dodatkowych i uzupełniających należy każdorazowo uzgodnić z
inspektorem nadzoru oraz inwestorem. Ich zgodą / inspektora i inwestora / do wykonania będzie
potwierdzenie wpisu w księgę obmiaru.
c) materiały nie ujęte w ślepych kosztorysach lub zamienione na zlecenie Zamawiającego liczone będą
według cen aktualnych w dniu złożenia oferty .
d) robocizna pozycji nie ujętych w ślepych kosztorysach liczona będzie wg. norm i stawek kalkulacyjnych
przyjętych do sporządzenia kosztorysu ofertowego .
3. Zakres robót tożsamy z zamówieniem podstawowym określony w SIWZ; nawierzchni asfaltowej do 12500 m2, nawierzchni z kostki brukowej gr 6 cm 93 mb , nawierzchni z kostki brukowej gr 8 cm 230,00 m2 na podbudowie 20-22 cm
4. Oświadczenie, że w przypadku zamówień uzupełniających i dodatkowych Wykonawca zobowiązuje
się je wykonać na warunkach określonych niniejszą specyfikacją .


Termin realizacji:
30.09.2010r.

Osoba odpowiedzialna:
Ewa Olczak

Miejsce składania ofert:
Urząd Gminy w Kleszczewie ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo
sekretariat pok. nr 16 - na I piętrze


Oferty można składać do:
2010-06-08 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2010-06-08 godz: 09:15

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Kleszczewie ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo
pok. nr 7 - na parterze


Kryteria wyboru:
najniższa cena

Wadium:
26 000,00

Uwagi:
Projekt realizowany przy współudziale środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach:
Priorytetu II - infrastruktura komunalna
Działania 2.2 - Poprawa dostępności do regionalnego i ponad regionalnego układu drogowego
( drogi wojewódzkie w miastach na prawach powiatu, powiatowe i gminne)
Schemat II - Drogi w granicach administracyjnych miast poniżej 50 tys. mieszkańców oraz na obszarach wiejskich


Firmy uczestniczące
Colas Polska Sp. z o.o., 62-070 Palędzie, ul. Nowa 49, CENA OFERTY BRUTTO 1 287 766,57   Wygrany
Konsorcjum POL-DRÓG KOŚCIAN, 64-000 Kościan, ul. Gostyńska 38, CENA OFERT BRUTTO 1 590 727,13  
STRABAG Sp. z o.o. Budownictwo Infrastruktury/Dyrekcja Północo Zachodnia Oddział Poznań Grupa Poznań Powiat, 60-104 Poznań, ul. Hallera 6-8, CENA OFERTY BRUTTO 1 537 400,36  
Konsorcjum Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe DROMOST Sp. z o.o., 63-112 Brodnica, Żabno 2A, Zakłąd Drogowy Maciej Siedlecki, 62-030 Luboń, ul. Puszkina 21, CENA OFERTY BRUTTO 1 527 852,82