Zamawiający:
Gmina Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo

Tytuł przetargu:
PROFILOWANIE I WAŁOWANIE DRÓG NA TERENIE GMINY KLESZCZEWO W ROKU 2010

CPV:
45.23.31.42 - 6 ROBOTY W ZAKRESIE NAPRAWY DRÓG

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 211.000 euro

Warunki:
Przedmiotem zamówienia jest profilowanie i wałowanie dróg i ulic gruntowych na terenie gm. Kleszczewo (171357,50 m2) Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45.23.31.42 - 6 ROBOTY W ZAKRESIE NAPRAWY DRÓG. Ilościowy wykaz dróg i ulic objętych profilowaniem i wałowaniem zawarto w załączniku nr 5 i 11 do SIWZ. Zakres usług będzie ustalany i rozliczany na bieżąco w miarę potrzeb w oparciu o ofertową cenę jednostkową usługi, przy czym zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów usług w ciągu trwania realizacji robót w zależności od potrzeb, których nie można przewidzieć na dzień ogłoszenia przetargu nieograniczonego. Wszystkie usługi wykonywane będą na terenie gminy Kleszczewo, przy spełnieniu wymogów sztuki budowlanej. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia należy ująć w cenie jednostkowej. Szczegółowy zakres usług został określony w : a) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. Nr 4 do SIWZ) b) Rzeczowym wykazie dróg i ulic objętych profilowaniem i wałowaniem - zał. nr 11 do SIWZ. c) Kosztorysie ofertowym - zał. nr 5 do SIWZ.

1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 Ustawy)
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie ,
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia doświadczenie
2. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców :
1) Wykonawca dysponuje (łącznie) min. 4 pracownikami, przy czym:
a) min. 1 pracownik musi posiadać aktualne dokumenty uprawniające do obsługi walca (prawo jazdy kat. B, C lub T, oraz książeczka uprawniająca do obsługi walca)
b) min. 1 pracownik musi posiadać aktualne dokumenty uprawniające do obsługi równiarki (prawo jazdy kat. B, C lub T, oraz książeczka uprawniająca do obsługi walca),
c) min. 1 osoba wyznaczona na kierownika robót musi posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i musi należeć do właściwej izby inżynierów budownictwa, a w przypadku osób zagranicznych, musi posiadać inne zamienne uprawnienia zaakceptowane przez nadzór budowlany Starostwa Powiatowego w Poznaniu lub zaświadczenia wydane przez Ministra Infrastruktury potwierdzające, że dana osoba na podstawie tego zaświadczenia może kierować na terenie Polski budową lub robotami, budowlanymi w danej specjalności.
d) min. 1 osoba - robotnik,
2) Wykonawca dysponuje następującym sprzętem i pojazdami:
a) min. 1 walcem stalowym powyżej 10 ton,
b) min 1 walcem ogumionym powyżej 10 ton,
c) min. 1 równiarki,
3) Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie dotyczące bieżącego utrzymania dróg w zakresie profilowania i wałowania dróg gruntowych, przez okres min. 10 miesięcy, w zakresie zgodnym lub szerszym od zakresu przedmiotowego zamówienia określonego w pkt. III SIWZ, oraz dysponuje odpowiednimi dokumentami potwierdzającymi, że usługi/roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (listy referencyjne, protokół odbioru).
4) Wykonawca posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia do kwoty brutto min. 50 000,00 zł.



Termin realizacji:
31.12.2010r.

Osoba odpowiedzialna:
Ewa Olczak

Miejsce składania ofert:
Urząd Gminy Kleszczewo
ul. Poznańska 4
62-005 Kleszczewo
Pokój nr 16 - SEKRETARIAT


Oferty można składać do:
2010-09-14 godz: 08:00

Otwarcie ofert:
2010-09-14 godz: 08:15

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Gminy Kleszczewo
ul. Poznańska 4
62-005 Kleszczewo
Pokój nr 7- SALA KONFERENCYJNA


Kryteria wyboru:
Najniższa cena

Wadium:
850,00 zł

Uwagi:
Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczewo.pl

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających o łącznej wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające to zamówienia polegające wyłącznie na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, które objęte były zamówieniem podstawowym.

Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień umowy w oparciu o art.144 ust. 1 może dotyczyć: 1) nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych, 2) zmiany osobowe: kierowników robót, osób upoważnionych - tylko w uzgodnieniu i po otrzymaniu akceptacji Zamawiającego. 3) Zmiana podwykonawcy lub innego podmiotu uczestniczącego w realizacji przedmiotu zamówienia, na którego zasobach polegać będzie Wykonawca - wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, udzieloną wyłącznie po dostarczeniu dokumentów określonych przez Zamawiającego, adekwatnie do wymagań obowiązujących w trakcie przeprowadzonej procedury przetargowej 4) zmiana zakresu rzeczowego i ilościowego usług/robót będzie miała miejsce w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 5) W przypadku udzielenia zamówień uzupełniających termin zakończenia realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu do sześciu miesięcy od daty zakończenia realizacji zamówienia podstawowego.

Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

Nie przewiduje się ustanoweina dynamicznego systemu zakupów.

Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej.

Termin związania z ofertą: 30 dni.


Firmy uczestniczące
Firma Robót Drogowych Krzysztof Kukulski, Kijewo 36B, 63-000 Sroda - oferta - 39.720,67   Wygrany