Zamawiający:
Wójt Gminy Kleszczewo / Gmina Kleszczewo

Tytuł przetargu:
SPORZĄDZENIE ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY KLESZCZEWO
ZE ZMIANĄ STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY KLESZCZEWO


CPV:
71.41.00.00-5

Tryb zamówienia:
przetarg nieograniczony poniżej progów unijnych

Warunki:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla 10 niezależnych zadań ( powierzchnia zmiany studium około 47 ha, powierzchnia do zmiany planu miejscowego około 58 ha) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
1.Wiedza i doświadczenie
Wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech opracowań Studium i miejscowych planów;
2.Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Dysponowanie jedną osobą wyznaczoną na projektanta prowadzącego i odpowiedzialną za prace projektowe, posiadającą uprawnienia urbanistyczne.

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
4) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

Inne dokumenty:
- formularz ofertowy ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ), - pełnomocnictwo - jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii-dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę, - kosztorys ofertowy ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ).


Termin realizacji:
22.10.2012r.

Osoba odpowiedzialna:
Anna Jaszczyńska

Miejsce składania ofert:
Urząd Gminy w Kleszczewie
ul. Poznańska 4
63-005 Kleszczewo
pokój nr 16 - sekretariat


Oferty można składać do:
2011-02-25 godz: 10:00

Otwarcie ofert:
2011-02-25 godz: 10:15

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Kleszczewie
ul. Poznańska 4
63-005 Kleszczewo
salka konferencyjna - pok. nr 7


Kryteria wyboru:
najniższa cena

Wadium:
3000,00 zł

Uwagi:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Ogłoszenie o zamówieniu umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 18618-2011 w dniu 09.02.2011r.
Zostało ono również wywieszone na tablicach informacyjnych UG Kleszczewo i zamieszczone na stronach www.bip.kleszczewo.pl oraz www.kleszczewo.pl

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zamieszczono na Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 50740-2011, data zamieszczenia 22.03.2011r.


Firmy uczestniczące
PHU MAXI USŁUGI URBANISTYCZNE, ul. Władysława IV 14, 86-300 Grudziądz, 119.925,00 zł Odrzucona  
BUDPLAN Sp. z o.o. , Ul. Kickiego 26B/10, 04-390 Warszawa, 74.300,00 zł Odrzucona  
BDK - INPLUS Sp. z o.o. , ul. Wilczyńskiego 25e/215 , 10-686 Olsztyn, 71.217,00 zł   Wygrany