Zamawiający:
Wójt Gminy Kleszczewo Urząd Gminy w Kleszczewie ul. Poznańska 4 63-005 Kleszczewo
Tytuł przetargu:
PROFILOWANIE I WAŁOWANIE DRÓG I ULIC NA TERENIE GMINY KLESZCZEWO W 2011 ROKU
CPV:
45.23.31.42-6 - ROBOTY W ZAKRESIE NAPRAWY DRÓG
Tryb zamówienia:
przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14 000, 00 euro i poniżej 193 000, 00 euro
Warunki:
Przedmiotem zamówienia jest profilowanie i wałowanie dróg i ulic gruntowych na terenie gminy Kleszczewo (powierzchnia - 380 693 m2).
Szczegółowy zakres usług został określony w:
a) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10 do SIWZ)
b) rzeczowym wykazie dróg i ulic objętych profilowaniem i wałowaniem (załącznik nr 9 do SIWZ)
c) kosztorysie ofertowym (załącznik nr 6 do SIWZ)
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonanie z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia dotyczącego bieżącego utrzymania dróg w zakresie profilowania i wałowania dróg gruntowych, przez okres nie dłuższy niż 10 miesięcy, w zakresie zgodnym lub szerszym od zakresu przedmiotowego zamówienia określonego w pkt. III SIWZ, oraz dysponuje odpowiednimi dokumentami potwierdzającymi, że usługi/roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (listy referencyjne, protokół odbioru).
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Wykonawca powinien dysponować (łącznie) min. 4 pracownikami, przy czym:
a) min. 1 pracownik musi posiadać aktualne dokumenty uprawniające do obsługi walca (prawo jazdy kat. B, C lub T, oraz książeczka uprawniająca do obsługi walca)
b) min. 1 pracownik musi posiadać aktualne dokumenty uprawniające do obsługi równiarki (prawo jazdy kat. B, C lub T, oraz książeczka uprawniająca do obsługi walca),
c) min. 1 osoba wyznaczona na kierownika robót musi posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
d) min. 1 osoba - robotnik,
Wykonawca powinien dysponować następującym sprzętem i pojazdami:
a) min. 1 walcem stalowym powyżej 10 ton,
b) min 1 walcem ogumionym powyżej 10 ton,
c) min. 1 równiarką.
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
5) posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia do kwoty brutto min. 50 000,00 zł.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (należy przedstawić wykaz tych podmiotów wg załącznika nr 7 do SIWZ), Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, opisanych w rozdziale VIII pkt 1 SIWZ (art. 22 ust. 1 ustawy) należy przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ,
b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy
i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ,
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ;
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 ustawy) należy przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
3. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:
Stosuje się treść § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 30 grudnia 2009 r. ( Dz. U. nr 226, poz. 1817).
4. Dodatkowo Wykonawca składa:
- formularz ofertowy ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ),
- pełnomocnictwo - jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii-dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę,
- kosztorys ofertowy ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ).
Termin realizacji:
31.12.2011
Osoba odpowiedzialna:
Ewa Olczak - zakres merytoryczny, Anna Jaszczyńska - zakres formalno-prawny
Miejsce składania ofert:
Urząd Gminy w Kleszczewie
Ul. Poznańska 4
63-005 Kleszczewo
Sekretariat- pokój nr 16 ( I piętro)
Oferty można składać do:
2011-04-14 godz: 09:00
Otwarcie ofert:
2011-04-14 godz: 09:15
Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Kleszczewie
Ul. Poznańska 4
63-005 Kleszczewo
Pokój nr 7- parter
Kryteria wyboru:
Najniższa cena
Wadium:
1.500,00
Uwagi:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających o łącznej wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające to zamówienia polegające wyłącznie na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, które objęte były zamówieniem podstawowym
Ogłoszenie o zamówieniu umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 67322-2011 w dniu 06.04.2011r.
Zostało ono również wywieszone na tablicach informacyjnych UG Kleszczewo i zamieszczone na stronach www.bip.kleszczewo.pl
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 89966-2011 w dniu 22.04.2011r.
Firmy uczestniczące
Firma Robót Drogowych Krzysztof Kukulski Kijewo 36B 63-000 Środa Wielkopolska. Cena wybranej oferty wynosi: 117 063, 11 zł brutto Wygrany