Zamawiający:
Gmina Kleszczewo

Tytuł przetargu:
Przebudowa i modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Kleszczewie etap 1 i etap 2 .

CPV:
45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0 , 45.40.00.00-1

Tryb zamówienia:
przetarg nieograniczony poniżej progów unijnych

Warunki:
1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Kleszczewie etap 1 i etap 2.
1.1. Grupy robót :
- roboty rozbiórkowe,
- roboty budowlane montażowe,
- roboty instalacyjne sanitarne,
- roboty instalacyjne elektryczne,
- roboty wykończeniowe,
- zagospodarowanie terenu,
1.2. Szczegółowy zakres robót :
- szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określają załączone do niniejszej SIWZ przedmiary robót ogólnobudowlanych, instalacyjnych i elektrycznych oraz opis i rysunki projektu technicznego.
1.3. Obsługę geodezyjną inwestycji :
- wytyczenie budynku
- niwelacja
- inwentaryzacja powykonawcza (trzy komplety map dla Zamawiającego)
1.4. Procedury towarzyszące:
- przygotowanie, uzgodnienie i zrealizowanie zmiany organizacji ruchu w obrębie prowadzonych robót w pasach drogowych dróg publicznych,

2.Warunki uczestnictwa w przetargu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia
Udokumentowanie należytego wykonania, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w okresie prowadzenia działalności, robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub modernizacji obiektów kubaturowych wg CPV:
45.10.00.00-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45.20.00.00-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45.30.00.00-0 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych
45.40.00.00-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,
z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców.

Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ.

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

Dokumenty (w formie oświadczeń) potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach:
1) ogólnobudowlanej w zakresie konstrukcji budowlanych bez ograniczeń oraz o posiadaniu aktualnego zaświadczenia, wydanego przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzającego wpis danej osoby na listę członków właściwej izby,
2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych, oraz o posiadaniu aktualnego zaświadczenia, wydanego przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzającego wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.

4) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.

Posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 PLN.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

Dodatkowo Wykonawca składa:
- formularz ofertowy ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ),
- pełnomocnictwo - jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii-dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę,
- zestawienie rzeczowo - finansowe (zał. nr 1 i 2 do umowy )


Termin realizacji:
30.06.2012r.

Osoba odpowiedzialna:
Leszek Bezler - zakres merytoryczny, Anna Jaszczyńska - zakres formalno-prawny

Miejsce składania ofert:
Urząd Gminy w Kleszczewie,
ul. Poznańska 4,
sekretariat pok. nr 16 - na I piętrze


Oferty można składać do:
2011-06-06 godz: 09:30

Otwarcie ofert:
2011-06-06 godz: 10:00

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Kleszczewie,
ul. Poznańska 4,
sekretariat pok. nr 7


Kryteria wyboru:
najniższa cena

Wadium:
10.000,00 zł

Uwagi:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających o łącznej wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające to zamówienia polegające wyłącznie na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, które objęte były zamówieniem podstawowym

Ogłoszenie o zamówieniu umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 132373-2011 w dniu 09.05.2011r.
Zostało ono również wywieszone na tablicach informacyjnych UG Kleszczewo i zamieszczone na stronach www.bip.kleszczewo.pl

Projekt współfinansowany ze środków unijnych:
Etap 1 - PROW 2007-2013 działanie 4.1/413 - wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania "Odnowa i rozwój wsi"
Etap 2 - PROW działanie 313, 322, 323 "Odnowa i rozwój wsi".



Firmy uczestniczące
1. DOM – MUS Sp. z o.o. ul. Wrzesińska 1c 62-025 Kostrzyn 1.493.530,71 zł  
2. Ciepłownik Sp. z o.o. ul. Grunwaldzka 475 62-064 Plewiska 1.691.142,26 zł  
3. GRINBUD Dominika Sieszchuła ul. Sikorskiego 10B/8 62-200 Gniezno 1.461.908,79 zł  
4. KOMPLEX Zbigniew Wycisk ul. Sosnowa 3 63-004 Tulce 1.121.565,84 zł   Wygrany
5. P.W. Spochacz Ruszkowo 7A 63-000 Środa Wielkopolska 1.627.418,74 zł  
6. ORLIKON Sp. z o.o. ul. Za Groblą 1 61-860 Poznań 1.626.546,40 zł  
7. POSBAU S.A. Budownictwo Uprzemysłowione ul. Żmigrodzka 41/49 60-171 Poznań 1.372.495,50 zł