Zamawiający:
Wójt Gminy Kleszczewo Urząd Gminy w Kleszczewie ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo

Tytuł przetargu:
Budowa placu zabaw przy Zespole Szkół w Tulcach w ramach programu "Radosna Szkoła"

CPV:
45.21.21.40-9 - Obiekty rekreacyjne
45.11.27.23-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw



Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej progów unijnych

Warunki:
Przedmiot zamówienia obejmuje:

1. Grupy robót :

- roboty porządkowe,
- roboty ziemne,
- wykonanie nawierzchni bezpiecznej wraz z podbudową, ,
- wykonanie ogrodzenia,
- dostawa i montaż urządzeń zabawowych małej architektury

2. Szczegółowy zakres robót :

- szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określają załączone do niniejszej SIWZ
przedmiary robót ogólnobudowlanych oraz opis i rysunki projektu technicznego.

3. Obsługę geodezyjną inwestycji :

- wytyczenie placu zabaw
- niwelacja
- inwentaryzacja powykonawcza (trzy komplety map dla Zamawiającego)

Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

1. Warunki uczestnictwa w przetargu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia

Udokumentowanie należytego wykonania, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w okresie prowadzenia działalności, robót budowlanych polegających na budowie placów zabaw wg CPV:
45.21.21.40-9 - Obiekty rekreacyjne
45.11.27.23-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców.

Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ.

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

Dokumenty (w formie oświadczeń) potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach:
1) ogólnobudowlanej w zakresie konstrukcji budowlanych bez ograniczeń oraz
o posiadaniu aktualnego zaświadczenia, wydanego przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzającego wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.

4) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.

Posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

Dodatkowo Wykonawca składa:
- formularz ofertowy ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ),
- pełnomocnictwo - jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii-dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę,
- zestawienie rzeczowo - finansowe (zał. nr 1 i 2 do umowy)



Termin realizacji:
31.08.2011r.

Osoba odpowiedzialna:
Mariusz Siwczak - zakres merytoryczny, Anna Jaszczyńska - zakres formalno-prawny

Miejsce składania ofert:
Urząd Gminy w Kleszczewie, ul. Poznańska 4, sekretariat pok. nr 16 - na I piętrze

Oferty można składać do:
2011-07-15 godz: 09:30

Otwarcie ofert:
2011-07-15 godz: 10:00

Miejsce otwarcia ofert:
Urzędzie Gminy w Kleszczewie, ul. Poznańska 4, pok. nr 7 - na parterze

Kryteria wyboru:
Najniższa cena

Wadium:
3.000,00

Uwagi:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających o łącznej wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające to zamówienia polegające wyłącznie na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, które objęte były zamówieniem podstawowym

Ogłoszenie o zamówieniu umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 181202-2011 w dniu 01.07.2011r.
Zostało ono również wywieszone na tablicach informacyjnych UG Kleszczewo i zamieszczone na stronach www.bip.kleszczewo.pl


Firmy uczestniczące
DAWAR Sport Sp. z o.o. ul. Izbicka 5/7 60-458 Poznań, cena 234.670,74 zł brutto.   Wygrany