Zamawiający:
Gmina Kleszczewo

Tytuł przetargu:
Utwardzenie dróg gruzem betonowym oraz tłuczniem granitowym - Gmina Kleszczewo

CPV:
45.23.31.20 - 6

Tryb zamówienia:
nieograniczony poniżej progów unijnych

Warunki:
Przedmiotem zamówienia utwardzenie dróg gruzem betonowym oraz tłuczniem granitowym na terenie Gminy Kleszczewo.
Przedmiot zamówienia obejmuje utwardzenie nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach Gowarzewo, Tulce, Krzyżowniki, Nagradowice, Kleszczewo. Polegać ono będzie na ukształtowaniu koryta pod wskazane przebiegi dróg, poprzez ścięcie nadmiaru gruntu w ilości koniecznej do wymaganej rzędnej wysokościowej, zagęszczeniu warstwy do uzyskania wskazanego wskaźnika zagęszczenia 0,97, dostawie
i wbudowaniu gruzu betonowego gr, 15cm. /frakcji 16-63/ wolnego od zanieczyszczeń oraz innych frakcji, wyprofilowaniu i zagęszczaniu wbudowanego materiału /wskaźnik zagęszczenia 0,97/, zaklinowaniu wbudowanego materiału klińcem / tłuczeń granitowy / frakcja 8-32. Warstwa klinująca grubości ? 5cm po zagęszczeniu. Przewidywana szerokość utwardzonej nawierzchni 4,00 - 5,00 m, z uwzględnieniem dwustronnego spadku /2,5%/.Łączna długość odcinków wynosi ± 1794,00 m. Ścięty grunt powinien być wykorzystany na umocnienie poboczy / uformowanie i zawałowanie/.
Ilościowy zakres robót dla zadań: określono w ślepym kosztorysie - zał. Nr 2 do SIWZ, który będzie ustalany i rozliczany na bieżąco w miarę potrzeb w oparciu o ofertowe ceny jednostkowe dla poszczególnych rodzajów robót, przy czym zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów robót oraz ich lokalizacji w trakcie realizacji robót w zależności od potrzeb, których nie można przewidzieć na dzień ogłoszenia przetargu nieograniczonego.
Przedmiot zamówienia został opisany przez Zamawiającego poprzez podanie istotnych warunków technicznych, eksploatacyjnych, jakie ma spełnić. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w opisie technicznym oraz STWiOR (załącznik nr 1 do SIWZ).
Wykonawca zamówienia potwierdzi poprzez podpisanie oświadczenia (w treści formularza ofertowego), że materiał wbudowywany w drogę jest wolny od zanieczyszczeń szkodliwych wynikających z ustawy o odpadach z dnia 27 kwiecień 2001r. Dz.U.07.39.251 oraz załączy kopię koncesji na przetwarzanie materiałów z rozbiórki, (własną lub sprzedawcy gruzu betonowego).
Koszty związane ze stacjonowaniem sprzętu na terenie gminy ponosić będzie Wykonawca.
Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Oferent jest zobowiązany ująć w cenie jednostkowej.
Szczegółowy zakres robót został określony ;
a) podstawowymi rysunkami - przekrój konstrukcyjny i mapy / załącznik nr 3 do SIWZ/
b) w ślepym kosztorysie - zał. Nr 2 do SIWZ.
Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej/ wytyczenie, korytowanie, zagęszczenie poszczególnych warstw, formowanie i utwardzenie poboczy /.

Warunki uczestnictwa w przetargu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca:
a) posiada koncesję na przetwarzanie materiałów z rozbiórki (własną lub sprzedawcy gruzu betonowego),
b) posiada zezwolenie w zakresie transportu i obrotu odpadami.

2) posiadania wiedzy i doświadczenia
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w okresie prowadzenia działalności, co najmniej trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (w tym min. jedna o wartości, co najmniej. 80 % ceny ofertowej brutto), wg CPV:
45.23.31.20 - 6 - Roboty w zakresie przebudowy dróg

z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz miejsc wykonania.
Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) dysponuje odpowiednią kadrą techniczną, w tym osobą wyznaczoną do kierowania robotami i posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie zleconego zadania:
1. Uprawnienia budowlane w zakresie w specjalności drogowej.
b) dysponuje odpowiednim sprzętem przeznaczonym do realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Walec stalowo - gum szt. 1,
2. Walec stal. wibracyjny szt.1,
3. Walec gumowy szt. 1,
4. Równiarka szt. 2.

4) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca:
a) Zobowiąże się do posiadania najpóźniej w dniu podpisania umowy polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN, na okres, co najmniej wykonywania przedmiotu zamówienia.
b) Będzie posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 200.000,00 PLN.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.


Termin realizacji:
20.12.2011r.

Osoba odpowiedzialna:
Ewa Olczak - zakres merytoryczny, Anna Jaszczyńska - zakres formalno-prawny

Miejsce składania ofert:
Urząd Gminy w Kleszczewie,
ul. Poznańska 4,
sekretariat pok. nr 16 - na I piętrze


Oferty można składać do:
2011-11-18 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2011-11-18 godz: 09:15

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Kleszczewie,
ul. Poznańska 4,
pok. nr 7


Kryteria wyboru:
najniższa cena

Wadium:
nie dotyczy

Uwagi:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania z Wykonawcami.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających o łącznej wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające to zamówienia polegające wyłącznie na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, które objęte były zamówieniem podstawowym

Ogłoszenie o zamówieniu umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 362904-2011 w dniu 3.11.2011r.
Zostało ono również wywieszone na tablicach informacyjnych UG Kleszczewo i zamieszczone na stronach www.bip.kleszczewo.pl

UWAGA!
ZMIANIE ULEGŁ KOSZTORYS OFERTOWY STANOWIĄCY ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ. POPRAWIONY ZOSTAŁ ZAPIS WE WSZYSTKICH WIERSZACH, KTÓRYCH ZMIANA DOTYCZY.

BYŁO: WBUDOWANIE KAMIENIA GR. 5 CM RAZEM PO ZAGĘSZCZENIU.

JEST: WBUDOWANIE TŁUCZNIA GR. 5 CM RAZEM PO ZAGĘSZCZENIU.


Firmy uczestniczące
1. Zakład Drogowo - Transportowy Sławomir Begier ul. Orzeszkowej 39 62-330 Nekla cena brutto: 231.995,22 zł - odrzucony  
2. Firma Robót Drogowych Krzysztof Kukulski Kijewo 36B 63-000 Środa Wielkopolska cena brutto: 205.422,30 zł   Wygrany