Zamawiający:
Gminny Ośrodek Kultury i Sportu

Tytuł przetargu:
Budowa boiska sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu przy Szkole Podstawowej w Ziminie

CPV:
45.21.22.21-1

Tryb zamówienia:
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej powyżej 14.000 euro i poniżej 5.000.000 euro

Warunki:
1. Warunki uczestnictwa w przetargu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w okresie prowadzenia działalności, co najmniej dwóch robót budowlanych (polegających na budowie boisk piłkarskich) odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wg CPV: 45.21.22.21-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz miejsc wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy w rozdziale 11 pkt. 2 SIWZ. 2. Z udziału w procedurze udzielenia zamówienia publicznego wyklucza się: Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22. ust. 1 ( rozdział VIII pkt. 1 SIWZ) oraz którzy nie wykazują braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy.
3. Oferta zostaje odrzucona w przypadku: - niezgodności z ustawą, - jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - jeżeli jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, - jeżeli zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - zawiera błędy w obliczeniu ceny, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (…), - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, - jest nieważna na podstawie przepisów odrębnych.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu.
1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, opisanych w rozdziale 10 pkt. 1 SIWZ (art. 22 ust. 1 ustawy) należy przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ, b) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (załącznik nr 3 do SIWZ). 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 ustawy) należy przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 5 do SIWZ;
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Dodatkowo Wykonawca składa: - formularz ofertowy ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ),
- pełnomocnictwo - jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii-dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę, - kosztorys ofertowy


Termin realizacji:
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie do 31 października 2012 r.

Osoba odpowiedzialna:


Miejsce składania ofert:
Urząd Gminy w Kleszczewie, ul. Poznańska 4, sekretariat pok. nr 16 - na I piętrze,

Oferty można składać do:
2012-07-24 godz: 10:00

Otwarcie ofert:
2012-07-24 godz: 10:15

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Kleszczewie, ul. Poznańska 4, sekretariat pok. nr 7

Kryteria wyboru:
najniższa cena

Wadium:
10.000,00 zł

Uwagi:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć określoną część prac podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres tych prac.
Termin związania ofertą
1. Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z dniem wskazanym, jako termin składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
3. Zgoda Wykonawcy na przedłużenie okresu związania ofertą musi być wyrażona na piśmie.

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zamieszczono w elektronicznym Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 242332-2012 w dniu 09.07.2012r. Zostało ono również wywieszone na tablicy informacyjnej UG Kleszczewo i zamieszczone na stronach www.bip.kleszczewo.pl i www.kleszczewo.pl

Projekt realizowany przy współudziale środków w ramach działania 312, 322, 323 - Odnowa i rozwój wsi - objętego programem PROW na lata 2007-2013

UWAGA!

W DNIU 20.07.2012 ROKU POPRAWIONY ZOSTAŁ ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ W ZAKRESIE OPISU TECHNICZNEGO I DETALI NAWIERZCHNI.

ZAŁĄCZNIK TEN ZOSTAŁ UMIESZCZONY PONIŻEJ, JAKO: „ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ – POPRAWNY”

W związku z powyższym, na podstawie art. 38 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z dnia 8 czerwca 2010 r. Dz. U. Nr 113 poz. 759 z dnia 25 czerwca 2010 r. ze zmianami), Zamawiający postanowił przedłużyć termin składania ofert i tym samym wpłaty wadium z dnia 24.07.2012 r. do dnia 30.07.2012 r., godzina 9:00. Otwarcie ofert nastąpi tego samego dnia o godzinie 9:15. Miejsce składania ofert oraz ich otwarcia nie zmienia się.

W dniu 20.07.2012 r. zostało też umieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia na Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 158901-2012

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało też umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Kleszczewie na parterze.

UWAGA!!! DNIA 27.07.2012 ROKU ZOSTAŁ ZMIENIONY PRZEDMIAR ORAZ RYSUNEK W ZAŁ. NR 2. POPRAWNE ZAŁĄCZNIKI ZOSTAŁY UMIESZCZONY PONIŻEJ POD NAZWĄ: PRZEDMIAR ROBÓT– POPRAWNY ORAZ ZAŁ.NR 2 DETALE NAWIERZCHNI RYS. A 6 POPRAWNY.


Firmy uczestniczące
DAWAR SPORT Sp. z o.o. ul. Izbicka 5/7 60-458 Poznań, cena oferty brutto: 590.275,25 zł  
M. BUDOWNICTWO Sp. z o.o. ul. Głogowska 31/33 60-702 Poznań, cena oferty brutto: 600.808,44 zł  
Firma Robót Drogowych Krzysztof Kukulski Kijewo 36B 63-000 Środa Wielkopolska, cena oferty brutto: 463.201,69 zł   Wygrany