Zamawiający:
Gmina Kleszczewo
Tytuł przetargu:
Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Tulce ul. Chabrowa, Wrzosowa dz. 591, 481 gmina Kleszczewo.
CPV:
45.31.43.10 -7, 45.31.61.10 -9
Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej progów unijnych
Warunki:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w okresie prowadzenia działalności, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego wg kodu CPV:
45.31.43.10 -7 - układanie kabli
45.31.61.10 -9 instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz miejsc wykonania.
Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy w rozdziale 11 pkt. 2 SIWZ.
2. Z udziału w procedurze udzielenia zamówienia publicznego wyklucza się:
Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22. ust. 1 ( rozdział 10 pkt. 1 SIWZ) oraz którzy nie wykazują braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy.
3. Oferta zostaje odrzucona w przypadku:
- niezgodności z ustawą,
- jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- jeżeli jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy,
- jeżeli zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- zawiera błędy w obliczeniu ceny,
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (…),
- jest nieważna na podstawie przepisów odrębnych.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 ustawy) należy przedłożyć następujące dokumenty
i oświadczenia:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 6 do SIWZ;
b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
Dodatkowo Wykonawca składa:
- formularz ofertowy ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ),
- pełnomocnictwo - jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii-dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę,
- kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiaru robót z uwzględnieniem specyfiki przedmiotowego terenu oraz projektu technicznego.
- Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2d Pzp składa informację, o tym, że przynależy lub nie przynależy do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp. Jeżeli Wykonawca należy do takiej grupy kapitałowej, musi złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej oraz musi udowodnić, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji w postępowaniu (oświadczenie zawarte w treści formularza ofertowego).
Forma składanych dokumentów:
- dokumenty należy składać wyłącznie w języku polskim (dokumenty obcojęzyczne z tłumaczeniem na język polski),
- dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej "za zgodność z oryginałem" przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku Podmiotów, na których wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych polega Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te Podmioty,
- w przypadku, kiedy kopia dokumentu budzi podejrzenia Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub kopii dokumentu poświadczonej notarialnie.
Termin realizacji:
31.10.2014r.
Osoba odpowiedzialna:
Ewa Olczak - zakres merytoryczny, Barbara Błoch - zakres formalno-prawny
Miejsce składania ofert:
Urząd Gminy w Kleszczewie
ul. Poznańska 4
Sekretariat pok. nr 16, I piętro
Oferty można składać do:
2014-09-02 godz: 09:00
Otwarcie ofert:
2014-09-02 godz: 09:15
Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Kleszczewie
ul. Poznańska 4
pok. nr 7, parter
Kryteria wyboru:
najniższa cena
Wadium:
nie wymagane
Uwagi:
Uwagi:
Termin związania ofertą
1. Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z dniem wskazanym, jako termin składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
3. Zgoda Wykonawcy na przedłużenie okresu związania ofertą musi być wyrażona na piśmie.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zamieszczono w elektronicznym Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 274232-2014 w dniu 18.08.2014r. zmienione 274502-2014 z dnia 19.08.2014r. Zostało ono również wywieszone na tablicy informacyjnej UG Kleszczewo i zamieszczone na stronach www.bip.kleszczewo.pl i www.kleszczewo.pl
Firmy uczestniczące
1. PNP Sp. z o.o. ul. Obornicka 20, 62-002 Suchy Las, cena oferty brutto 40.746,83 zł
2. ENERGORAD Radosław Gołuch, 63-000 Środa Wlkp., cena oferty brutto 29.447,52 zł Wygrany