Zamawiający:
Gmina Kleszczewo

Tytuł przetargu:
"Budowa oświetlenia drogowego w Gowarzewie w rejonie ulic Lawendowej, Waniliowej, Szałwiowej, Szafranowej, Miętowej, Brzozowej, Trzeckiej."

CPV:
45.31.43.10 -7, 45.31.61.10 -9

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 5.225.000 euro

Warunki:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki dotyczące (art. 22 ust. 1 Pzp):
1) posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej

oraz złożą na tą okoliczność stosowne oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ.

2. Warunki szczegółowe wymagane od Wykonawców:
1) W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia Zamawiający nie precyzuje warunku, gdyż działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania przez Wykonawcę specjalnych uprawnień.
2) W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej trzy zamówienia dotyczące budowy oświetlenia ulicznego, zakresem zbliżone do przedmiotu zamówienia i o wartości min. 250.000zł netto oraz dysponował odpowiednimi dowodami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Zamawiający uzna, za spełniony powyższy warunek, jeżeli Wykonawca w wykazie zrealizowanych zamówień zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, wykaże, że w wymaganym okresie zrealizował co najmniej trzy zamówienia budowy oświetlenia ulicznego, zakresem zbliżone do przedmiotu zamówienia i o wartości min. 250.000zł netto oraz załączy do niego dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
3) W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia - jednak nie precyzuje szczegółowych warunków na okoliczność spełnienia tego wymogu.
4) W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował kierownikiem, zdolnym do wykonania przedmiotu zamówienia, spełniającym warunki określone w postanowieniach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2013 r., poz. 1409, ze zm.), posiadającym uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, w tym: kierownikiem budowy o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów zgodnie z Art.104 Ustawy Prawo budowlane tekst jedn.: Dz. U. z 2013 r., poz. 1409, ze zm.) w myśl którego osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zamawiający dopuszcza także odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie, którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r.o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394, ze zm.).
Zamawiający uzna za spełniony powyższy warunek, jeżeli Wykonawca w zakresie dysponowania osobami przedstawi wykaz, złoży oświadczenie o posiadaniu uprawnień przez te osoby, oraz poda daty ważności zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów. Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, a które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia musi zawierać informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.
a) Wzór wykazu wraz z oświadczeniem, że wskazane w wykazie osoby posiadają wymagane uprawnienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
b) Za zgodą Zamawiającego, w uzasadnionych sytuacjach zarówno przed udzieleniem zamówienia jak i trakcie realizacji zamówienia, dopuszcza się możliwość zmian osobowych kierownika budowy, po dostarczeniu odpowiednich dokumentów oraz przy spełnieniu określonych do przedmiotowego postępowania wymagań.

5) Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, - Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.


Termin realizacji:
5 miesięcy od daty podpisania umowy

Osoba odpowiedzialna:
Karolina El-Masri-Jankiewicz

Miejsce składania ofert:
Urząd Gminy w Kleszczewie,
ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo
pok. 16 - Sekretariat - I p.


Oferty można składać do:
2016-08-08 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2016-08-08 godz: 10:00

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Kleszczewie,
ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo
Sala Konferencyjna- parter


Kryteria wyboru:
1) cena -98%,
2) okres gwarancji i rękojmi udzielanej na wykonane zamówienie - 2%


Wadium:
10.000 zł

Uwagi:
1. Termin związania ofertą ustala się na 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca odpowiada za ich działania lub zaniechania jak za swoje własne.
3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej.
4. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, podlegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zamieszczono w elektronicznym Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 129713-2016 w dniu 11.07.2016r.
Ogłoszenie zostało również zawieszone na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy.


Firmy uczestniczące
"EL-MAR" Sp. z o.o., Pl. Wolności 16/5, 46-380 Dobrodzień; cena oferty btutto: 234.529,55zł, okres gwaracji i rękojmi: 50 miesięcy  
ITINET, ul. Batorego 16/13, 65-083 Zielona Góra; cena oferty brutto: 247.372,10zł, okres gwarancji i rękojmi: 49 miesięcy   Wygrany
PPHU INSTALPIOTR Piotr Pruszyński, ul. Kolejowa 8/36, 62-600 Koło,; cena oferty brutto: 217.467,79zł, okres gwarancji i rękojmi: 60 miesięcy  
MAGELEKTRO KAŹMIERCZAK Sp. j., ul. Romana Maya 1 bud.SEM/2, 61-371 Poznań; cena oferty brutto: 306.179,98zł, okres gwarancji i rękojmi: 36 miesięcy