Zamawiający:
Gmina Kleszczewo

Tytuł przetargu:
Nadzór nad budową zintegrowanego węzła przesiadkowego wraz z budynkiem poczekalni, zadaszeniem peronu, parkingiem i infrastrukturą towarzysząca w Kleszczewie

CPV:
71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego
71247000-1 - nadzór nad robotami budowlanymi


Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 211.000 euro

Warunki:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym w ust. 2 oraz niepodlegający wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 12-23.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

- Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

- Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

3) posiadają zdolności techniczne lub zawodowe
- warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:

a) pełnił funkcję inspektora nadzoru nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dla co najmniej:

1 usługi polegającej na nadzorze inwestorskim nad robotami drogowymi o nawierzchni z kostki betonowej wartości nie mniejszej niż: 700.000zł brutto
1 usługi polegającej na nadzorze inwestorskim nad budową lub rozbudową lub przebudową budynku o wartości brutto nie mniejszej niż 300.000zł brutto, obejmującą zakresem branżę budowlaną, instalacyjną i elektryczną.

Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca przedstawił potwierdzenie pełnienia 1 usługi nadzoru inwestorskiego nad jedną realizacją obejmującą swym zakresem oba wyżej wymienione warunki.

b) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:


1) Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej powinien posiadać uprawnienia do nadzoru robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego.
2) Inspektor nadzoru branży drogowej powinien posiadać uprawnienia do nadzoru robót drogowych lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego.
3) Inspektor nadzoru branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych - uprawnienia do nadzoru nad robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, co najmniej 5 lat doświadczenia
4) Inspektor nadzoru branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - uprawnienia do nadzoru nad robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego.

Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wyżej wymienionych funkcji, pod warunkiem spełniania przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.

Osoby wskazane powyżej winne posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202) lub równoważnymi do nich (w szczególności wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydawanymi obywatelom innych państw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi w Polsce).
Liczba lat doświadczenia inspektora będzie liczona od daty uzyskania uprawnień budowlanych w danej specjalności do dnia otwarcia ofert.


Termin realizacji:

Zamawiający wymaga, aby usługa została zrealizowana w terminie do odbioru bez zastrzeżeń oraz przekazania do eksploatacji realizowanej inwestycji, będącej przedmiotem nadzoru.

Planowany termin wykonania nadzorowanych robot budowlanych do 31.10.2019r.

Określone powyżej terminy mają jedynie wstępny charakter informacyjny. W przypadku przedłużenia terminu realizacji robót budowlanych, Wykonawca będzie pełnił bez dodatkowego wynagrodzenia funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym w niniejszej Umowie, do czasu zakończenia i odbioru wszystkich robót realizowanych w ramach umowy na roboty budowlane.


Osoba odpowiedzialna:
w sprawach proceduralnych Magdalena Trubłajewicz, w sprawach technicznych Paweł Siudziński

Miejsce składania ofert:
Urząd Gminy w Kleszczewie, ul. Poznańska 4, 63-005 KLESZCZEWO, pok. 16 - SEKRETARIAT - I p.

Oferty można składać do:
2019-02-21 godz: 10:30

Otwarcie ofert:
2019-02-21 godz: 11:00

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Gminy
w Kleszczewie, ul. Poznańska 4 pok. Sala Konferencyjna - parter


Kryteria wyboru:
cena oferty brutto - waga 60%
Dodatkowa ilość dni pobytu na budowie inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej w wymiarze tygodniowym - 40 %


Wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Uwagi:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

1. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.
2. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych:
3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
6. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
7. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
8. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań w związku z art. 29 ust. 4 ustawy PZP.

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zamieszczono w elektronicznym Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 513324-N-2019 z dnia 2019-02-13 .Ogłoszenie zostało tez wywieszone na tablicy ogłoszeń w UG.


Firmy uczestniczące