Wójta Gminy Kleszczewo
z dnia 30 marca 2015r.
w sprawie : powołania komisji przetargowej w celu przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego na zadania: przebudowa drogi gminnej nr 329013P – chodnik i rów odwadniający i przebudowa drogi powiatowej nr 2447P w miejscowości Śródka w odcinku 0+160,00km do 0+334,00 km
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 08 marca 1999 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz. 594 ze zm.), art. 19 i art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz.907 ze zm.), zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadań: przebudowa drogi gminnej nr 329013P – chodnik i rów odwadniający oraz przebudowa drogi powiatowej nr 2447P w miejscowości Śródka w odcinku 0+160,00km do 0+334,00 km w następującym składzie:
Przewodnicząca: Elżbieta Karpińska - Domżalska
Członkowie: Ewa Olczak
Leszek Bezler
Magdalena Rakszawska
§ 2
1. Do obowiązków osób wchodzących w skład komisji należy w szczególności:
1) ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu,
2) badanie i ocena ofert złożonych przez wykonawców,
3) wnioskowanie o odrzucenie oferty lub wykluczenie wykonawców, w przypadkach określonych w ustawie
4) wybór najkorzystniejszej oferty.
2. Za przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym oraz prowadzenie dokumentacji i protokołów postępowania odpowiada Magdalena Rakszawska.
§ 3
Pracami komisji kieruje przewodniczący, do którego zadań należy w szczególności:
1) wyznaczenie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie,
odebranie oświadczeń od członków komisji, o których mowa w art. 17 ust. 2 ustawy,
2) informowanie kierownika zamawiającego o problemach związanych z pracą komisji oraz istnieniu okoliczności wyłączających poszczególne osoby z udziału w postępowaniu.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.