ZARZĄDZENIE Nr 49/2015

Wójta Gminy Kleszczewo

z dnia  22 lipca  2015r.

 

w sprawie:  powołania komisji  przetargowej w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania: „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Kleszczewo do szkół specjalnych w roku szkolnym 2015/2016 wraz z opieką”.

Na podstawie art. 50 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 594 ze zm.), art. 19 i art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zm.) zarządzam co następuje:

§1

Powołuję komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania  o udzielenie zamówienia publicznego na „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Kleszczewo do szkół specjalnych  w roku szkolnym 2015/2016 wraz z opieką”, w następującym składzie:

Przewodnicząca:           Dorota Grześkowiak

Członkowie:                   Monika Nowicka

Magdalena Rakszawska

 

§2

1.     Do obowiązków osób wchodzących w skład komisji należy w szczególności:

1)     ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu,

2)     badanie i ocena ofert złożonych przez wykonawców,

3)     wnioskowanie o odrzucenie oferty lub wykluczenie wykonawców, w przypadkach określonych w ustawie,

4)     wybór najkorzystniejszej oferty.

2.     Za przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym oraz prowadzenie dokumentacji i protokołów postępowania odpowiada Magdalena Rakszawska .

§3

Pracami komisji kieruje przewodniczący, do którego zadań należy w szczególności:

1)     Wyznaczenie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie,

2)     Odebranie oświadczeń od członków komisji, o których mowa w art. 17 ust.2 ustawy,

3)     Informowanie kierownika zamawiającego o problemach związanych z pracą komisji oraz istnieniu okoliczności wyłączających poszczególne osoby z udziału w postępowaniu.

 

                                                                           §4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.