Zarządzenie  Nr  56/2015

Wójta Gminy Kleszczewo

z dnia  08 września 2015 r.

 

 

w sprawie :     przeprowadzenia naboru na zastępstwo  na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w    Kleszczewie.

 

 

Na podstawie art. 11 ust. 1 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity z 2014r. poz. 1202 ze zmianami) oraz art. 30 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( tekst jednolity Dz.U. z 2013r. poz. 594 ze zmianami) zarządzam co następuje:

 

 

§ 1

Ogłaszam nabór na zastępstwo na  stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. obsługi rady i zamówień publicznych w Urzędzie Gminy w  Kleszczewie.

 

§ 2

1.     Postępowanie w sprawie naboru na wyżej wymienione stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna w składzie:

1)       Bogdan Kemnitz  – Wójt Gminy  jako przewodniczący Komisji

2)       Genowefa Przepióra – jako Sekretarz Komisji

3)       Mirosława Nowak  – jako członek komisji

2.     Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z Regulaminem przeprowadzenia naboru stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

 

§ 3

Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds.  obsługi rady i zamówień publicznych stanowi  załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.

 

§ 4

Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy

 

 

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 56/2015
Wójta Gminy Kleszczewo

 z dnia 08 września   2015 r.

 

REGULAMIN PRZEPROWADZENIA NABORU

na zastępstwo na  stanowisko urzędnicze

 stanowisko ds. obsługi rady i zmówień   publicznych

 w Urzędzie Gminy w Kleszczewie 

 

1.            Postępowanie w sprawie naboru  na zastępstwo na  stanowisko urzędnicze -  stanowisko ds. obsługi rady i zamówień publicznych  w Urzędzie Gminy w Kleszczewie, przeprowadza Komisja w składzie określonym w niniejszym zarządzeniu.

2.            Warunkiem prawomocności obrad Komisji jest udział co najmniej 2  członków.

3.            Posiedzeniem Komisji kieruje Przewodniczący  posiadający prawo interpretacji postanowień niniejszego regulaminu

4.            Nabór przeprowadzony zostanie w  trzech (III)  etapach.

5.            W etapie I naboru :

1)       komisja na posiedzeniu otwiera koperty z dokumentami złożonymi przez kandydatów, zapoznaje się z dokumentami złożonymi przez kandydatów i stwierdza ich kompletność. Oferty nie spełniające warunków określonych w załączniku Nr 2 do niniejszego zarządzenia Komisja odrzuca.

2)       Sekretarz komisji  informuje  kandydatów telefonicznie  lub e-mailem o:

a)         niedopuszczeniu do dalszego etapu naboru,

b)       dopuszczeniu  do II  etapu naboru  i terminie  przeprowadzenia testu kwalifikacyjnego.

6.            W etapie II naboru przeprowadzany jest   pisemny test znajomości zagadnień, w celu sprawdzenia wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku, na które ogłoszono nabór. Każde pytanie w teście kwalifikacyjnym jest  punktowane w skali 0-5 pkt.

7.            W etapie III  naboru – rozmowy kwalifikacyjnej  bierze udział nie więcej niż 5 kandydatów, który otrzymali kolejno największą liczbę punktów podczas etapu II.

Rozmowa kwalifikacyjna służy do nawiązania bezpośredniego kontaktu z kandydatem, sprawdzenia jego wiedzy  oraz jego predyspozycji i umiejętności niezbędnych do wykonywania przyszłych obowiązków.  Komisja  przydziela kandydatowi punkty w skali od  0 do 100.

8.            Nie stawienie się kandydata na II lub III etap naboru traktowane jest jako rezygnacja z ubiegania się o  stanowisko.

9.            Po  zakończeniu  wszystkich etapów postępowania kwalifikacyjnego Komisja wybiera kandydata, który w selekcji końcowej uzyskał największą ilość punktów.

10.         Po zakończeniu procedury naboru sekretarz komisji sporządza protokół , który zawiera:

1)       stanowiska, na które był prowadzony nabór,

2)       liczbę kandydatów oraz imiona, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów uszeregowanych według poziomu spełniania przez nich wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze;

3)       liczbę nadesłanych ofert na stanowisko, w tym liczbę ofert spełniających wymagania formalne;

4)       informację o zastosowanych metodach i technikach naboru;

5)        dokonanego wyboru;

6)       skład komisji przeprowadzającej nabór.

11.         Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru jest upowszechniana przez umieszczenie na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Kleszczewie oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej  przez okres  3 miesięcy.

12.          Informacja, o której mowa w pkt.11, zawiera:

1)    nazwę i adres jednostki;

2)    określenie stanowiska;

3)    imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego,

4)    uzasadnienie dokonanego wyboru albo uzasadnienie nierozstrzygnięcia naboru na stanowisko.

13.         W przypadku stwierdzenia przez Komisję niedostatecznego spełniania przez wszystkich kandydatów zakwalifikowanych do III etapu naboru poziomu wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze, Komisja uznaje, że nabór nie doprowadził do wybrania kandydata.

14.         Dokumenty kandydata, który zostanie zatrudniony są dołączone do jego akt osobowych.

15.         Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, które zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole są przechowywane przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum.

 

Załącznik nr 2 do Zarządzenia Nr 56/2015

Wójta Gminy Kleszczewo

 z dnia 08 września  2015 r.

 

 

 

OGŁOSZENIE

WÓJTA  GMINY  KLESZCZEWO

o naborze  na zastępstwo na  stanowisko urzędnicze

 stanowisko ds. obsługi rady i zamówień publicznych

w Urzędzie Gminy w Kleszczewie

 

I. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Kleszczewie,  ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo

 

II.   Stanowisko :

 Stanowisko ds. obsługi rady i zamówień publicznych

 

III. Wymagania niezbędne :

1.             obywatelstwo polskie,

2.             pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych ,

3.             wykształcenie  wyższe,

4.             brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z  oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5.             nieposzlakowana opinia.

6.        bardzo dobra znajomość obsługi komputera i Internetu.

 

IV.  Wymagania dodatkowe   :

1.     Umiejętność sporządzania protokołów, pism, notatek,

2.     znajomość  przepisów prawnych z zakresu :  ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( tekst jednolity Dz.U. z 2013r. poz. 594 ze zmianami),

ustawy z dnia 29 stycznia 2014r. Prawo zamówień publicznych ( tekst     jednolity Dz.U. z 2013r. poz. 907 ze zmianami),

3.      zaangażowanie, odpowiedzialność, komunikatywność, dyspozycyjność.

 

V.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1.        przygotowanie we współpracy z właściwymi merytorycznie stanowiskami pracy materiałów dotyczących projektów uchwał Rady, jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów,

2.        podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, posiedzeń i spotkań Rady   i jej komisji,

3.        protokołowanie, posiedzeń, zebrań i spotkań Rady i  jej komisji,

4.        prowadzenie rejestru uchwał, stanowisk, opinii , wniosków  i innych postanowień Rady,

5.        zapewnienie wdrożenia uchwał Rady Gminy,

6.        prowadzenie i aktualizowanie strony Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie spraw dotyczących rady i komisji,

7.        prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi dotyczącymi inwestycji i remontów, a w szczególności : sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przygotowywanie ogłoszeń i przekazywanie do publikacji, prowadzenie dokumentacji  postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, obsługa administracyjno-biurowa związana z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,

8.        wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wydanych na jej podstawie,

 

VI.          Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

1.     Miejsce wykonywania pracy:  Urząd Gminy w Kleszczewie, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, praca w budynku.

2.     Wymiar czasu pracy : cały etat

3.     Umowa zostanie zawarta na umowę na zastępstwo.

 

VII.        Wskaźnik niepełnosprawności :

Wójt Gminy Kleszczewo informuje, że w miesiącu sierpniu 2015r. wskaźnik zatrudnienia osób  niepełnosprawnych  w Urzędzie Gminy  w Kleszczewie w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekraczał 6%.

 

VIII.      Wymagane dokumenty :

1.     życiorys (CV ze zdjęciem) uwzględniający przebieg dotychczasowego wykształcenia i  pracy zawodowej,

2.     list motywacyjny,

3.     kwestionariusz osobowy według załączonego wzoru,

4.     kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5.     kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,

6.     kserokopie dokumentów potwierdzających  staż pracy (świadectwa pracy)

7.     kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość  kandydata oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,

8.     oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

9.     oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku,

 

Kserokopie składanych  dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

 

    Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu kontaktowego.

 

IX.     Miejsce i termin złożenia dokumentów.

1.     Oferty i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy  lub przesłać na adres Urzędu Gminy w Kleszczewie ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na zastępstwo  na stanowisko urzędnicze -  stanowisko ds. obsługi rady i zamówień publicznych  w Urzędzie Gminy w Kleszczewie” do dnia 22 września   2015 r. do godz. 15.00.

2.     Terminem wiążącym  jest data wpływu do Urzędu Gminy, a nie data nadania.

3.     Koperty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

X.            Uwagi końcowe:

1.     Nabór przeprowadzony zostanie zgodnie z Zarządzeniem Nr 56/2015 Wójta Gminy Kleszczewo z dnia 08 września 2015 r. w sprawie    przeprowadzenia naboru na zastępstwo na stanowisko urzędnicze w  Urzędzie Gminy w Kleszczewie.

2.     Nabór  zostanie przeprowadzony w trzech (III)  etapach :

1)   I etap - weryfikacja dokumentów,

2) II etap - test znajomości zagadnień na stanowisku, którego dotyczy nabór,

3) III etap - rozmowa kwalifikacyjna dla nie więcej niż  kandydatów wyłonionych w etapie II. 

3. Kandydaci zakwalifikowani do II i III etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie i  miejscu  przeprowadzenia testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej

4. Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kleszczewo oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Kleszczewo.