Zarządzenie Nr 88/2015r.w spr. zmiany zarządzenia w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy w Kleszczewie.
Zarządzenie Nr 88/2015
Wójta Gminy Kleszczewo z dnia 29 grudnia 2015r. w sprawie: zmiany zarządzenia w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy w Kleszczewie. Na podstawie art. 39 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( tekst jednolity Dz.U. z 2014r. poz. 1202) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych ( tekst jednolity Dz.U. z 2014r. poz. 178), zarządzam, co następuje : § 1 W Zarządzeniu W Zarządzeniu Nr 24/2009 Wójta Gminy Kleszczewo z dnia 16 czerwca w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy w Kleszczewie, zmienionego Zarządzeniem Nr 70/2011 Wójta Gminy Kleszczewo z dnia 30 grudnia 2011r. oraz Zarządzeniem Nr 57/2013 Wójta Gminy Kleszczewo z dnia 30 grudnia 2013r. - w Regulaminie stanowiącym załącznik do zmienianego zarządzenia wprowadza się następujące zmiany: 1) § 8 Regulaminu przyjmuje nowe brzmienie o treści: „ § 8 1. Z tytułu okresowego zwiększenia zakresu obowiązków służbowych lub powierzenia dodatkowych zadań pracownikowi może być przyznany dodatek specjalny. 2. Dodatek specjalny przyznaje Pracodawca na czas określony, a w indywidualnych przypadkach – na czas nieokreślony. 3. Dodatek specjalny przyznaje się w wysokości nie przekraczającej: a) 40 % wynagrodzenia zasadniczego i dodatku funkcyjnego pracownika, b) 60% wynagrodzenia zasadniczego, w przypadku pracownika, który nie posiada dodatku funkcyjnego. 4. Przepisy dotyczące dodatku specjalnego nie stosuje się do pracowników zatrudnionych na stanowisku obsługi. „ 2) § 9 Regulaminu przyjmuje nowe brzmienie o treści : „ § 9 1. Pracownikom obsługi przysługuje miesięczna premia w wysokości 25% wynagrodzenia zasadniczego. 2. Pracownikom zatrudnionym na stanowiskach urzędniczych i kierowniczych stanowiskach urzędniczych przysługuje od dnia 01.09.2009r. premia w wysokości 5 % wynagrodzenia zasadniczego. 3. W marę posiadanych środków na wynagrodzenia premia dla pracowników, o których mowa w ust. 2 może zostać zwiększona do 15% wynagrodzenia zasadniczego. 4. Przepisy dotyczące premii mają zastosowanie również do stanowiska Sekretarza Gminy. 5. Decyzję o przyznaniu premii w określonej wysokości, pozbawieniu lub zmniejszeniu premii indywidualnej podejmuje Wójt. 6. Premia wypłacana jest z dołu, w okresach miesięcznych, w terminie wypłaty wynagrodzeń. 7. Premię otrzymują pracownicy, którzy właściwie wywiązują się z powierzonych im zadań , a w szczególności : a) starannie i terminowo wykonują obowiązki wynikające z zakresu ich czynności i potrzeb pracodawcy, b) przestrzegają ustalonego czasu pracy, c) przestrzegają regulaminu pracy, d) przestrzegają obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, e) wykorzystują czas pracy dla realizacji zadań, f) wykazują inicjatywę i aktywny stosunek do wykonywanej pracy, g) dbają o mienie zakładu pracy oraz wszelkie urządzenia, sprzęt i materiały stanowiące wyposażenie stanowiska pracy. 8. Premia może ulec obniżeniu lub pracownik może stracić prawo do premii w przypadku : a) niewłaściwego wykonywania zadań określonych w ust. 7, b) samowolnego opuszczenia stanowiska pracy, c) stwierdzenia przez właściwe organy kontroli i nadzoru nieprawidłowej działalności, które wystąpiły z bezpośredniej winy odpowiedzialnego pracownika, d) odmówienia wykonania polecenia służbowego, e) ukarania karą upomnienia lub nagany, f) spowodowania szkody w mieniu zakładu pracy, g) rozwiązania umowy z winy pracownika. 9. Premia ulega zmniejszeniu proporcjonalnie za każdy dzień pobierania wynagrodzenia chorobowego lub zasiłku. „ § 2 Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy. § 3 Regulamin wchodzi w życie z dniem 01 stycznia 2016r. § 4 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |